سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:13 - سه شنبه 14 مهر 1394

مسئول اداره ورزش و جوانان بخش جلگه:

82 فعالیت ورزشی طی شش ماه اول سال 94 در هیئت فوتبال جلگه کلید خورد

سلطان حسینی گفت: مسئولان باید با برگزاری نشست های صمیمانه از نزدیک پای درد دل و مشکلات جوانان بنشینند تا بتوان گوشه ای از وظایف خود را به نحو احسن به انجام رسانند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، ورزشکاران هرندی صبح امروز به رسم دیرینه با حضور در اداره ورزش و جوانان بخش جلگه با مسئول این اداره دیدار و گفتگو داشته و در فضایی کاملا صمیمی از مشکلات خود گفتند.

در این نشست ورزشکارانی از رشته های فوتبال، والیبال از جامعه داوران و از نوجوانان و نونهالان شهر هرند حضور داشتند و یک به یک از مشکلات خود در ورزش گفته و راهکارهای مناسبی را نیز پیشنهاد دادند.

در ادامه این دیدار مسئول اداره ورزش و جوانان ضمن تشکر از حضور ورزشکاران گفت: مسئولان اگر هرزگاهی از این گونه نشست ها با جوانان بگذارند و از مشکلات آنان با خبر شوند مطمئنا در ادامه وظایف خود موفق خواهند شد.

سید جواد حسینی سلطان نصیری اظهار کرد: از زمان برعهده گرفتن این مسئولیت در شهر هرند تا کنون هر آنچه در توان داشتیم با کمک جوانان انجام دادیم و تاکید می کنیم که پتانسیل شهر هرند و بخش جلگه بیش از این فعالیت هاست ولی در فوتبال شاهد حضور تیم عرفان در بالاترین سطح مسابقات استان هستیم.

وی با بیان این مطلب که در آینده شاهد حضور بانوان در رشته های والیبال و فوتسال در کلاس های آموزشی می باشیم، اذعان کرد: در رشته والیبال نیز آموزش های مقدماتی برای رده های پایه در حال برگزاری است و این خود به تنهایی محقق نشده است بلکه با همکاری دوستان و ارگان های مختلف می توان به جایگاه خوبی برسیم.

مسئول ورزش جلگه گفت: در هیات فوتبال با انجام 82 فعالیت در شش ماهه اول سال 1394 سرآمد در شهرستان بوده ایم و در دیگر رشته ها نیز به این راه ادامه خواهیم داد.

وی در پایان از مرتضی مومنیان مسئول هیات فوتبال که برنامه ریزی این دیدار را برعهده داشت تقدیر و تشکر کرد.

DSC_0206 DSC_0235 DSC_0239

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “82 فعالیت ورزشی طی شش ماه اول سال 94 در هیئت فوتبال جلگه کلید خورد”

  1. هرندی گفت:

    باسلام
    لطفا عکس کادر هیات فوتبالا لااقا می ذاشتی همشونم تواین جلسه که عکسشا گذاشتی بودندولی عکس های اونا نیست لطفا درصورت امکان اصلاح شود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.