سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 14:27 - شنبه 11 مهر 1394

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان

ملت ما راحتی و امنیت امروز شان را مدیون خون شهدا هستند

رضا دهقان گفت: ملت ما راحتی و امنیت امروز شان را مدیون خون شهدای عزیز وایثارگران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، همزمان با شب سعید عید فطر رئیس هیات فوتبال به همراه مسولین واحدهای مختلف هیات فوتبال شهرستان اصفهان و اعضای هیات فوتبال بخش جرقویه علیا به دیدار خانواده شهید صادقی از بازیکنان شهر حسن آباد رفتند. در این دیدار که همراه با فضایی معنوی و فرهنگی رخ داد پدر شهید محمد صادقی که خود از مداحان اهل بیت می باشند با مرثیه سرایی از فضایل حضرت علی (ع) گفتند.
پدر این شهید بزرگوار در صحبتهایی خود از رشادت ها و اقدامات شهدا گفتند و اشاره ای به وصیت نامه شهید محمد صادقی کردند . در این دیدار رضا دهقان رئیس هیات فوتبال ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت واقعا در آن برهه از زمان فرزندان این انقلاب به چه پیامدی رسیده بودند که با گذشتن از جان خود برای این انقلاب مایه گذاشتند و ملت ما راحتی و امنیت امروز خود را مدیون خون شهدای عزیز وایثارگران می دانند . مادر بزرگوار شهید صادقی نیز خاطراتی را از فرزند شهیدش بیان نمود.

در ادامه این دیدار ریئس هیات فوتبال شهرستان اصفهان به همراه مسولین ورزش بخش جرقویه علیا با حضور در منزل پاسدار و جانباز هشت سال دفاع مقدس حاج محمد صادقی که مدت شش سال در بند اسارت بود دیدار و گفتگو کردند . در این دیدار حاج محمد صادقی از نحوه حضور خود در سپاه و حضور داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل صحبتهایی را نمود وی از ایستادگی اسیران ایران عزیز در مدت اسارت در عراق گفت و اشاره کرد با توکل به خدا تا آخرین لحظه درپی منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادییم .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.