سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:01 - جمعه 10 مهر 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

داغدارشدن امت اسلامی به خاطر فاجعه منا خسارت جبران ناپذیری است

حجت‌الاسلام شامحمدی گفت: داغدارشدن امت اسلامی به خاطر فاجعه منا خسارت جبران ناپذیری است و سوء تدبیرآل سعود در این امر نابخشودنی می باشد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق از ورزنه؛ حجت‌الاسلام شامحمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه ضمن دعوت به تقوی و پرهیزگاری با اشاره به آیه ی «یاایها الذین آمنوا اتقوالله وکونوا مع الصادقین: ای مومنین تقواپیشه کنید و با صادقان همراه شوید» گفت: منظور از صادقین در این آیه اهل بیت و امیرالمومنین است.

امام جمعه ورزنه ادامه داد: نتیجه زاویه گرفتن از امیرالمومنین می شود قتل ایشان و غصب خلافت و کشتن فرزند و همسرایشان. نتیجه دوم می شود پیدایش وهابیت و داعش.

شامحمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فاصله گرفتن از امام درحد روز اول باقی نمی ماند؛ بلکه هر روز فاصله بیشترمی شود, مثل کسی که به جای رفتن به شرق به سمت غرب برودکه هر لحظه فاصله اش با شرق بیشتر می شود.

شامحمدی در خطبه دوم ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: امام صادق(ع) در لزوم بزرگداشت این روز فرمودند: والعمل فیه یعدل ثمانین شهرا وینبغی للمومن ان یکثرفیه ذکرالله عزوجل والصلاه علی النبی ویوسع الرجل علی عیاله
«در این روز عمل به اندازه80ماه ارزش دارد و باید زیاد ذکرخدا گفته شود و صلوات زیادفرستاده شود و درخانه به اهل خانه( باگرفتن هدایا) توسعه بدهیم.

امام جمعه ورزنه به فاجعه بزرگ منا اشاره و تصریح کرد: داغدارشدن امت اسلامی به خاطر فاجعه منا خسارت جبران ناپذیری است و سوء تدبیرآل سعود در این امر نابخشودنی می باشد.

وی ادامه داد: ذلت پادشاه عربستان به خاطر زاویه او با امیرالمومنین و عزت مقام معظم رهبری به خاطر تبعیت از امیرالمومنین است که نهیب و تهدیدایشان سبب تغیر روییه آل سعود با مسولین حج ایرانی شد.
امام جمعه ورزنه در پایان به هفته نیروی انتظامی اشاره و گفت: تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای غیور انتظامی و لزوم توجه به آنها به علت کف دست گرفتن جانهایشان برای نظام و انقلاب که سالانه منجر به شهادت ده ها نفر می شود.
ایشان همچنین خاطر نشان کرد: استقبال از طرح دولت در راستای خریدن سهام مشارکت برای ایجاد شغل لازم و جدی است تا در آینده از لحاظ شغلی در مضیقه نباشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.