سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 09:38 - شنبه 11 مهر 1394

سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه؛

آغاز عملیات بازسازی بقعه بابا پیر محمد (ع) شهر اژیه+تصاویر

عملیات بازسازی حرم بقعه بابا پیر محمد (ع) اژیه به همت هیئت امناء محترم و اهالی شهر با زیر بنایی بالغ بر 100 متر مربع و با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ریال آغاز گردید.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه, عملیات بازسازی حرم بقعه بابا پیر محمد (ع) اژیه به همت هیئت امناء محترم و اهالی شهر اژیه آغاز گردید. عملیات بازسازی بنای مذکور با زیر بنایی بالغ بر 100 متر مربع و با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ریال شروع به کار نمود.

آقای اکبر سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه در ادامه افزود: به گفته اهالی منطقه بنای مذکور آرامگاه سیدجلیل القدری به نام محمد می باشد که عالمی وارسته و مستجاب الدعوه بوده است و جنس بنای مذکور از خشت و گل و قدمت بنای اصلی بقعه مذکور مربوط به 500 سال پیش می باشد که در 50 سال پیش توسط بارندگی و سیل تخریب گشته که توسط اهالی منطقه مرمت و بازسازی گردید.

امسال نیز با تعیین و همت هیئت امناء مرمت بقعه مذکور آغاز گردید.

سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه در پایان ضمن تشکر از تلاش هیئت امناء محترم بقعه مذکور اعلام داشتند که ما در سطح حوزه اوقافی 25 بقعه و امامزاده ثبت شده داریم و از تمام بانیان خیر و مسجد سازان دعوت به عمل می آوریم که در بازسازی بقاع متبرکه آن یادگاران و فرستادگان ائمه معصومین ما را یاری نمایند که خدایی نکرده موجبات بی احترامی به تربت پاک آنها فراهم نیاید و هم مسجدی باشد جهت عبادت بندگان خدا,

اگر کسی خواهان زیارت این سید جلیل القدر می باشد آدرس بنای مذکور به شرح ذیل می باشد: اصفهان بخش جلگه شهر اژیه صحرای آز جنب قلعه قدیمی صحرای آز

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.