سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:54 - دوشنبه 25 آذر 1392

اندر بی اعتمادی جامعه کشتی اصفهان به یکدیگر؛

از آسمان برای کشتی اصفهان رئیس بیاورید

اهالی کشتی اصفهان بر روی هیچ گزینه ای به توافق نمی رسند و هر گزینه ای که سکان هیات کشتی استان را بر عهده بگیرد، مخالفانش بیشتر از موافقانش خواهند بود و طبیعی است که در این وضعیت کشتی اصفهان رنگ آرامش و پیشرفت را نخواهد دید.

به گزارش واحد رصد اصفهان شرق، در شرایطی که حدود یک هفته از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اصفهان سپری می شود، مخالفان رئیس فعلی هیات در تلاش هستند تا نظر موافق فدراسیون کشتی برای لغو مجمع اصفهان را جلب کنن.

پس از چند بار که مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اصفهان لغو شده بود، هفته گذشته این مجمع برگزار شد و با وجود حاشیه های بسیار علیرضا میر واحدی سکان کشتی استان اصفهان را برعهده گرفت.

اما انتخاب میرواحدی بهانه ای برای بالا گرفتن اعتراضات برخی از افراد جامعه کشتی اصفهان بودند تا با زیر سوال بردن مجمع، ریاست میر واحدی را قبول نداشته باشند.

نحوه رأی گیری در مجمع هیات کشتی و تعداد محدود آرای هیات موجب شده تا اعتراضی در این خصوص وجود نداشته باشد اما بحث اصلی بر سر مدرک تحصیلی میر واحدی است که دفعه قبلی نیز منجر به لغو انتخابات هیات گردید.

مخالفان معتقدند مدرک تحصیلی میر واحدی جعلی است و وی با استناد به این مدرک جواز ثبت نام در جمع کاندیداهای هیات را پیدا کرده است، به گفته این افراد متولیان ورزش اصفهان با نادیده گرفتن جعلی بودن مدرک رئیس جدید هیات کشتی، زمینه کاندیداتوری وی را فراهم کرده است.

اما در سوی دیگر میر واحدی با تکذیب جعلی بودن مدرکش، مدعی است این مدرک مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته است و وی با استناد به این مدرک، توانسته در مقطع بالاتر در دانشگاه به تحصیل بپردازد.

با این حال مخالفان میر واحدی در روزهای گذشته تحرکاتی را صورت داده و با سفر به تهران و دیدار با رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی درصدد جلب نظر موافق وی برای ابطال رأی مجمع هیات کشتی اصفهان بر آمده اند.

یکی از این افراد که تمایلی به افشای نامش نداشت، در گفت وگو با خبرنگار ما با خوش بینی نسبت به ابطال مجمع هفته گذشته، ادعا کرد که مستنداتی به سرپرست فدراسیون ارائه کرده که بر مبنای آن ها می توانند نتیجه به دست آمده در این مجمع را کان لم یکن کرده و در مجمع دیگری رئیس جدید هیات کشی استان اصفهان را انتخاب کنند.

در حال حاضر میر واحدی ریاست هیات را برعهده دارد تا زمانی که فدراسیون یا وزارت ورزش و جوانان حکمی برای لغو مجمع اصفهان صادر نکند، اما مساله مهم اینجاست که وجود دودستگی زیاد در جامعه کشتی اصفهان موجب شده تا این رشته در بین یک سری اختلافات داخلی اعضاً آن ضربه ببیند.

به عبارت دیگر به همان اندازه که میر واحدی در هیات کشتی اصفهان مخالف دارد، رسول جزینی دیگر کاندیدای هیات کشتی نیز مخالف دارد، همان طوری که پیش از این نیز داود شیران و سعید انصاری منتقدان سرسختی داشتند که تا مرز برکناری هر دو طرف پیش رفتند.

با این وضعیت کاملاً مشخص است که اهالی کشتی اصفهان بر روی هیچ گزینه ای به توافق نخواهند رسید و هر گزینه ای که سکان هیات کشتی استان را بر عهده بگیرد، مخالفانش بیشتر از موافقانش خواهند بود و طبیعی است که در این وضعیت هیچ گاه کشتی اصفهان رنگ آرامش و پیشرفت را نخواهد دید.

منبع: صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.