سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:03 - جمعه 10 مهر 1394

همزمان با عید ولایت و امامت؛

واقعه غدیر در بستر رودخانه زاینده‌رود اصفهان بازسازی شد

صبح امروز و هم‌زمان با ایام عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، واقعه غدیر شهر اصفهان و در حدفاصل پل مارنان و توحید در بستر رودخانه زاینده‌رود و در ۱۴ نقطه از استان بازسازی شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ صبح امروز و هم‌زمان با ایام عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، واقعه غدیر شهر اصفهان و در حدفاصل پل مارنان و توحید در بستر رودخانه زاینده‌رود و در 14 نقطه از استان بازسازی شد.

بازسازی واقعه غدیرخم به صورت مردمی و با محوریت ائمه جمعه در شهرهای آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، برخوار، دهاقان، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین و نجف‌آباد بازسازی شد.

در این مراسم در سطح استان اصفهان که همزمان با ایام عید سعید غدیر خم برگزار شد، هنرمندان استان اصفهان به نقش آفرینی پرداختند و واقعه غدیر خم را برای تماشاگران به نمایش کشیدند.

بهره‌گیری از کارگردان‌های بومی و با تجربه، برگزاری کارگاه آموزشی برای هنروران و استفاده از محتوایی یکسان و مورد تأیید علما از جمله اقداماتی است که در راستای کیفی‌سازی بازسازی واقعه غدیر انجام شد.

بازسازی این واقعه در شهر اصفهان نیز در قالب جشن بزرگ غدیر برگزار شد که اجرای نمایش بازسازی غدیر همراه با قرعه‌کشی و اهدای 110 جایزه نفیس صبح امروز در حدفاصل پل مارنان و توحید در بستر رودخانه زاینده‌رود برگزار شد.

ناحیه مقاومت امام رضا(ع)، ناحیه مقاومت امام صادق(ع)، شهرداری اصفهان، بانک قرض الحسنه رسالت، بنیاد بین المللی غدیر، صدا و سیما، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری این جشن همکاری دارند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.