سرویس: غیر تولیدی 12:24 - جمعه 10 مهر 1394

مدیر دفتر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی

برای تشییع پیکر نوروزی بلیت‌فروشی نشد، یک نفر خودسرانه پول پارکینگ می‌گرفت!

مشاور و مدیر دفتر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تأکید کرد که مسئولان این مجموعه برای مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی بلیت‌فروشی نکرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مصطفی سامانی درباره اینکه امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی برای مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی بلیت‌فروشی شده است، گفت: ما بلیت‌فروشی نکردیم، بلکه یک آدم معلوم‌الحالی که پیمانکار هم نبوده است، مقابل پارکینگ بابت ورودی 5 تا 8 هزار تومان از آنهایی که وارد ورزشگاه می‌شدند، دریافت می‌کرد.

وی افزود: پیمانکار ما پیش‌بینی نمی‌کرد که چنین جمعیتی به ورزشگاه بیاید و به همین دلیل پارکینگ‌ها را بسته بود. راهنمایی و رانندگی هم وقتی چنین جمعیتی را دید مردم را به سمت پارکنیگ‌های ورزشگاه هدایت کرد که در این بین یک نفر مقابل پارکینگ ایستاد و خودسرانه اقدام به اخذ پول کرد. حتی بابت دریافت مبلغ پنج تا هشت هزار تومانی قبضی هم صادر نمی‌شد. این بحران مقابل در شرقی ورزشگاه هم رخ داده است.

مشاور و مدیر دفتر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه از این اتفاق با خبر شدیم، بچه های معاونت ورزشی مجموعه را مقابل در پارکینگ فرستادیم و فرد خاطی به نیروی انتظامی معرفی شد که از سرنوشت او بی‌خبر هستیم. بعد از این اتفاق پیمانکار را هم خواستیم که او به ما قبض‌های دو هزار و 500 تومانی پارکینگ را نشان داد و اعلام کرد اگر این کار از سوی آنها صورت گرفته بود، قبض صادر می‌شد. از سوی مجموعه ورزشی آزادی و پیمانکار آن امروز هیچ پولی از مردم دریافت نشد و خود ما هم نمی‌دانیم چه کسی این کار را کرده است.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.