سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:19 - جمعه 10 مهر 1394

خبر خوش بانکی؛ مزدوجین ۹۲ و ۹۳ تا آخر آذر وام ازدواج می‌گیرند

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از تعیین تکلیف متقاضیان وام ازدواج سالهای ۹۲ و ۹۳ خبر داد و گفت: وام ازدواج متقاضیانی که در سال ۹۲ ثبت‌نام کرده‌اند تا ۱۰ مهر و متقاضیانی که در سال ۹۳ ثبت‌نام کرده‌اند تا پایان آذرماه پرداخت می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدعلی اصغر میرمحمدصادقی به جلسات بانک مرکزی با اعضای هیئت مدیره بانک‌ها به‌منظور تعیین تکلیف وام ازدواج اشاره کرد و افزود:‌ متقاضیان وام ازدواج که در سال 92 ثبت نام کرده‌اند تا 10 مهر امسال و متقاضیان وام ازدواج که در سال 93 ثبت نام کرده‌اند تا پایان آذرماه سال جاری تسهیلات ازدواج می‌گیرند.

میرمحمدصادقی با اشاره به اینکه تا آذرماه امسال دیگر نباید متقاضی وام ازدواج قبل از سال 94 در سامانه باقی مانده باشد تصریح کرد: اگر متقاضی اعتراض دارد که تسهیلات خود را دریافت نکرده به‌شرط اینکه به شعب بانک‌های منتخب مراجعه کرده و مدارک او نیز کامل باشد می‌تواند درخواست خود را برای بررسی به بخش اعتباری و یا نظارت بانک مرکزی ارسال کند.

وی به مزدوجین و متقاضیان ثبت نامی وام قرض الحسنه سال 1393 نوید داد به‌شرط مراجعه به شعب منتخب بانک‌ها و تکمیل مدارک خود، تا پایان آذرماه سال جاری تسهیلات وام ازدواج را دریافت می‌کنند.
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تأکید کرد: متقاضیان باید توجه داشته باشند که ظرف 10 الی 12 روز برای تکمیل پرونده به شعبه بانکی که در سامانه ثبت نام کرده‌اند مراجعه کنند و در صورتی که طی دو ماه اقدامی از سوی متقاضی صورت نگیرد نام او  خودبه‌خود از سامانه ازدواج حذف می‌شود و دیگر حق هیچ‌گونه شکایت و یا درخواست ثبت مجدد نیز وجود ندارد.
میرمحمدصادقی گفت: از اول فروردین تا 6 مهر ماه سال 94 از طریق سامانه وام ازدواج و بانک‌ها به بیش از 352هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.