سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 21:14 - پنجشنبه 09 مهر 1394

پیام غدیر تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است

حجت الاسلام صادقی گفت: امروز واقعه غدیر به عنوان یکی از حساسترین مواضع مورد توجه دشمنان است و مهمترین گام خود را ضربه به امامت و ولایت امیر مومنان و ائمه معصومین قرار داده اند.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه علیا به مناسبت عید غدیر در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به وقایع تاریخ اسلام و غدیر خم به عنوان عید بزرگ شیعیان گفت: بدون شک ماجرای غدیر از وقایع تاریخ اسلام و مورد توجه پیامبر(ص) است به نحوی که فرمودند: باید حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت پیام غدیر را برسانند.

حجت الاسلام عباس صادقی با توجه به اینکه خداوند در هر زمان دشمنان را ناامید کرد، افزود: غدیر روز درخشش خورشید عالم تاب بشریت و روز نا امید شدن دشمنان و کافران از اسلام ناب محمدی(ص) بود، چراکه دشمنان درصدد این بودند با رحلت رسول الله چراغی را که حضرت بر افروخته بود، خاموش کنند.

وی با اشاره به دعای اللهم عرفنی حجتک فانک ان لم تعرفنی حجتک ضللت عن دینی گفت: بدون شک دینی که توحید و نبوت در آن باشد اما از ولایت بهره ای نبرد به ضلالت و گمراهی خواهد رفت.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در جرقویه علیا اظهار کرد: معتقدیم که واقعه غدیر و پذیرفتن ولایت عامل مهمی در اتحاد مسلمانان بوده و باید به این نتیجه برسیم که اسلام بدون ولایت هیچ نفعی برای بهانه جویان نخواهد داشت بلکه آنها را به سمت گمراهی سوق می دهد و اسلام زمانی می تواند انسانها را به ساحل نجات برساند که متصل به ولایت باشد.

وی ادامه داد: امروز واقعه غدیر به عنوان یکی از حساسترین مواضع مورد توجه دشمنان است و مهمترین گام خود را ضربه به امامت و ولایت امیر مومنان و ائمه معصومین قرار داده اند و اگر انها بتوانند در تحریف غدیر و واقعیت های آن موفق شوند به بزرگترین پیروزی خود دست یافته اند.

صادقی با توجه به وقایع منا و اعمال ددمنشانه حاکمان آل سعود، تاکید کرد: دشمنان بخصوص حاکمان سعودی می دانند اگر روزی مسلمانان به حقیقت اسلام که ولایت است واقف شوند، طومار حکومت ننگین آنها در هم پیچیده خواهد شد و انشاالله با ظهور یادگار غدیر و آخرین ذخیره الهی حضرت ولی عصر (عج) شاهد ریشه کن شدن وهابیت و حاکمیت سعودی و همچنین همه ظالمان تاریخ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.