سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:46 - یکشنبه 24 آذر 1392

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

استفاده از کارگران افغانی مشکل بیکاری را دو برابر می کند

هنگامی که تمام ارگان ها دست به دست هم دهند تا از کارگران ایرانی در بخش های مختلف استفاده کنند آمار بیکاری به طور حتم در کاهش چشم گیری پیدا می کند اما حرف زدن در این مسئله نیز کافی نیست و باید برای عدم به کارگیری کارگر افغانی عزم همه صاحبان مشاغل جزم شود.

به گزارش واحد رصد اصفهان شرق: احمد شریعتی در مورد علت های بیکاری افزود: بی کاری بسیاری از جوانان به خاطر به کار گیری بسیاری از کارگران افغانی در مشاغل مختلف است و می توان گفت با حذف این کارگران می توان بحث اشتغال را به نتایج مثبت رساند و آمار بیکاران را کاهش داد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اظهار داشت: استفاده از کارگران ایرانی در این بخش جای تشکر دارد و با قوانین موجود کارگران افغانی دراین سازمان به کار گرفته نمی شوند تا باب اشتغال باز شود.

وی در پایان گفته های خود افزود: با وجود اینکه تغییر و تحول مناسب است اما باید مدیرانی کار بلد در پست های مختلف به کار گرفته شوند و بسیاری از مدیران چندین سال در یک ارگان مشغول به کار بوده و با مشکلات و توانمندی های ریز و درشت آن آشنایی کامل دارد به همین خاطر تغییر ناگهانی در این مسوولیت می تواند باعث ضربه خوردن به بخش های مختلف شود.

منبع: صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.