سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 14:58 - یکشنبه 24 آذر 1392

فرماندار اصفهان:

چایخانه ها ی فاقد مجوز پلمب خواهد شد

فرماندار اصفهان ضمن تشکیل اتحادیه صنف چایخانه داران در اصفهان گفت: هدف از اجرای این طرح ساماندهی چایخانه داران بر اساس قوانین است و با نظارت اتاق اصناف استان اصفهان چایخانه ها ی فاقد مجوز پلمب خواهد شد.

n00060097-b

به گزارش گروه رصد اصفهان شرق، فضل الله کفیل از صدور رای تشکیل اتحادیه چایخانه داران در شهراصفهان  ظرف مدت 40 روز آینده خبر داد و اعلام کرد: مقرر شده مرکز بهداشت شماره یک و دو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استانداردهای لازم برای یک چایخانه را تهیه و به چایخانه داران اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: واحدهایی که چندین باربه علت تخلف ، پلمب شده اند دیگر اجازه فعالیت نخواهند داشت. کفیل همچنین از مرکز بهداشت شماره یک و دو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست تا استانداردهای لازم برای یک چایخانه را تهیه و به چایخانه داران اعلام کنند.

کفیل  با بیان اینکه پس از ابلاغ این استانداردها، چایخانه داران موظفند طبق برنامه زمان بندی خود را به شرایط ایده آل رسانده و در غیر این صورت پلمب خواهند شد تاکید کرد: شیوه نامه حاصل از این کمیته باید به تمام چایخانه داران استان اصفهان برای اجرا ابلاغ شود.

فرماندار اصفهان در پایان تأکید کرد: با چایخانه هایی که فاقد مجوز و پروانه هستند نیز برخورد شده و نسبت به پلمب آن ها اقدام می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.