سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:52 - چهارشنبه 08 مهر 1394

در جلسه هماهنگی جشن ولایت مطرح شد؛

جوانان را با غدیر و اصالت دینی آن اشنا کنیم/ ورزنه در تکاپوی جشن ولایت

جلسه هماهنگی برگزاری جشن ولایت در محل شهرداری ورزنه و با حضور مسئولان ورزنه با هدف شناساندن واژه غدیر در بین جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، شهردار ورزنه در جلسه امروز که به مناسبت جشن ولایت و بزرگداشت غدیر برگزار شد با بیان اینکه غدیر بزرگ ترین سند برتری حضرت علی(ع) بود، گفت: واقعه غدیر نشان داد که بزرگ ترین و مهم ترین سند بر فضیلت و برتری حضرت علی(ع) بر تمام صحابه و یاران پیامبر اسلام(ص) در آن زمان بوده است و مهم ترین پیام این واقعه بزرگ این بود که اگر کسی این قابلیت و لیاقت را می داشت، او انتخاب می شد.

علی عطایی اظهار کرد: غدیر گویای فضیلت و برتری در تمام ابعاد وجود مقدس حضرت علی(ع) است و وظیفه همه ماست تا ارزش های این عید را به جوانان نشان دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد تا با برپایی جشن ها در سطح شهر بتوان به صورت عملی جوانان را به سمت و سوی مراسم ها با محوریت دینی معنوی سوق داد.

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه نیز با بیان اینکه جوانان را با اصالت دین و مذهبی باید اشنا کنیم، گفت: در حال حاضر جوانان و نوجوانان ما در معرض خطر هستند و باید تلاش کنیم تا با افزایش کیفیت و اغنای پیام اینچنین برنامه هایی در جهت آگاهی بخشی و بدست آوردن دل جوانان قدم برداریم و برای دستیابی به این مهم باید در قالب برنامه های متنوع جوانان را با بحث غدیر و اصالت دینی و مذهبی آشنا کنیم.

حجت الاسلام هاشمی مسوول سازمان تبلیغات اسلامی بخش بن رود تصریح کرد: غدیر شناسنامه شیعه است و همه ما وظیفه داریم غدیر را پاس بداریم زیرا افراد بسیاری تاکنون برای حفظ آرمان های غدیر فداکاری ها کردند.

صادقی بخشدار بن رود با بیان اینکه برپایی جشن غدیر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ امامت و ولایت و ترویج رفتار علوی است خاطرنشان کرد: مراسم عید سعید غدیر خم عامل و فرصتی مهم برای ترویج فرهنگ و اخلاق علوی است که باید دست اندرکاران عید غدیر خم به این مهم توجه کنند.

در ادامه اعضای حاظر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری جشن غدیر پرداختند در پایان نیز برنامه ریزی مناسبی جهت برگزاری این عید بزرگ به عمل آمد تا روز پنج شنبه شاهد جشن عید ولایت در شهر ورزنه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.