سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 20:13 - یکشنبه 05 مهر 1394

شهردار حسن آباد:

مسئولان در نهادینه کردن فرهنگ علوی در بین جوانان تلاش کنند

حسین ایروانی گفت: پاسداشت واقعه غدیر خم ضروری است زیرا استمرار نبوت در بقای ولایت می باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ جلسه هماهنگی جشن بزرگ غدیر در جهت هر چه با شکوه برگزار کردن این جشن با حضور مسئولان جرقویه علیا برگزار شد.

شهردار شهر حسن اباد در حاشیه این مراسم در گفتگو با اصفهان شرق با ذکر برگزاری جشن بزرگ غدیر در این شهر با بیان اهداف برنامه گفت: ارتقای سطح معرفتی عموم مردم نسبت به اصل امامت و ولایت هدفی متعالی در برگزاری این مراسم در جمع مردم حسن آباد است.

حسین ایروانی اظهار کرد: غدیراثبات استمرار ولایت ائمه توسط ولایت فقیه و فراهم کردن بصیرت افزایی و تفکر ولایی در اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان می باشد و مسئولان باید نقش موثری را در معرفی این عید بزرگ به جوانان انجام دهند.

وی افزود: ملت ایران این افتخار را دارد که در زیر پرچم امامت و محبت مولا علی(ع) است و پاسداشت واقعه غدیر خم ضروری است زیرا استمرار نبوت در بقای ولایت می باشد.

شهردار دیگر اهداف برگزاری این جشن را نهادینه کردن فرهنگ علوی عنوان و خاطرنشان کرد: تشریح کلام حضرت علی(ع) و بیرون آوردن نهج البلاغه از غربت و همچنین ارسال پیام غدیر از اهداف برگزاری جشن های غدیر در شهرها و روستاهاست.

وی در پایان از مسئولان شهر خواست با همکاری وتعامل با دست اندر کاران این مراسم در برگزار کردن جشنی با شکوه همکاری لازم را انجام دهند.
گفتنی است، جشن غدیر امسال با حضور مردم ولایتمدار شهر حسن آباد به صورت با شکوه برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.