سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 11:30 - یکشنبه 24 آذر 1392

جلسه بزرگداشت نهم دیماه و برنامه ریزی دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی

حوادث 88 بعد از انتخابات توطئه و سیاست بیگانگان در براندازی نظام بود

بخشدار شهر هرند با اشاره به حوادث سال 88 اظهار کرد: حوادث 88 بعد از انتخابات و هتک حرمت در روز عاشورا، توطئه و سیاست بیگانگان در براندازی نظام بود که در راهپیمایی 9 دی و آگاهی و بصیرت ولایت فقیه و مردم موجب نقش بر آب شدن نقشه های دشمن شد.

11750490116965441137

به گزارش اصفهان شرق: جلسه ی برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های 9 دی روز بصیرت افزایی و همچنین کمیته های ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر سال 92 به ریاست علیرضا  حسینی ، بخشدار جلگه و با حضور روسای ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی ازشهرهای هــرند ، اژیه و دهستان امامزاده عبدالعزیز تشکیل شد.

در این جلسه تدوین وظایف و مسئولیت کمیته ها و تشکیل ستادهای فرعی در شهرهای نام برده برنامه ریزی شد.

علیرضا حسینی بخشدار شهر هرند در این جلسه با اشاره به حوادث سال 88 اظهار کرد: حوادث 88 بعد از انتخابات و هتک حرمت در روز عاشورا، توطئه و سیاست بیگانگان در براندازی نظام بود که در راهپیمایی 9 دی و آگاهی و بصیرت ولایت فقیه و مردم موجب نقش بر آب شدن نقشه های دشمن شد.

وی با تاکید بر ولایت مداری مردم ایران و حضور آنها در تمام صحنه های انقلاب، به بیداری آنها و بصیرت و آگاهی مردم ایران که نتیجه ی حضور مردم در تمامی عرصه های انقلاب است اشاراتی داشت.

بخشدار در وارد شدن به بحث ایام الله دهه فجر، به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب و بشارت ها ورشادت های یاوران انقلابی اشاره و گفت: لزوم تبیین و اندیشه های امام راحل به نسل سوم و چهارم انقلاب و برپایی مراسمات این ایام و همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه های این ایام می باشد.

حسینی تجمعات مردم در 9 دی در شهر هرند را با توجه به نسبت جمعیت این شهر بسیار خوب خواند و در رابطه با اهداف مربوطه در رابطه با زنده نگه داشتن این مراسمات بیان نمود: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای امام راحل و بیعت با مقام معظم رهبری از اهداف پیش روی برگزاری این مراسم می باشد.

در ادامه این مراسم حمید شهبازی شهردار شهر هرند با توجه به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) گفت: انتقادی که بر بسیاری ازمسایل وارد است اینکه ما درابعاد شخصیت امام خمینی  و انقلاب اسلامی دچار یک روزمرگی و تسلسل شده ایم که به نظر می رسد ما به وظیفه ی خود عمل نکرده ایم چرا که ابعاد شخصیت امام خمینی و عظمت انقلاب اسلامی ایران فراتر ازگرفتن یک جشن ساده و نمادین است ، باید بپذیریم که برای معرفی انقلاب و دستاورده ای ارزشی آن برای نوجوانان و جوانان راه کمتری را طی کرده و فرصت کمتری مصرف کرده ایم و شاید این بزرگ ترین نقیصه ی ما برای بیان واقعیت های انقلاب و رساندن پیام انقلاب به نسل های بعد است .

درپایان با جمع بندی جلسه به ریاست علیرضا حسینی بخشدار جلگه، کمیته های مربوطه تشکیل شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.