سرویس: دسته‌بندی نشده 22:28 - یکشنبه 10 شهریور 1392

بیانیه سپاه در خصوص درگیری در پادگان منافقین

نابودی کامل سرنوشت محتوم منافقین خواهد بود/ تشفی خاطر امت اسلامی از هلاکت کادرهای منافقین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تأکید کرد بی‌تردید سرنوشت اجتناب‌ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی کل سپاه، در پی به هلاکت رسیدن جمعی از منافقین مزدور و تروریست توسط فرزندان رشید و انقلابی مجاهدان شهیدِ عراقی ـ در اردوگاه شیطانی اشرف در نزدیکی بغداد ـ سپاه پاسداران در پیامی این انتقام الهی و انقلابی را از وعده های خداوند تبارک و تعالی دانست.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّ المنافقین فی الدّرک الأسفل من النّار و لن تجد لهم نصیراً

سرانجام تقدیر الهی بر آن قرار گرفت که فرزندان رشید مجاهدان شهیدِ عراقی با اقدامی انقلابی، انتقام تاریخی خود را از جنایت مشترک صدام و منافقین در انتفاضه شعبانیه که در آن هزاران زن و کودک بی گناه عراقی به شهادت رسیدند را در لانه عنکبوتی منافقین رقم زده و عبرتی جاودانه و رشادتی ماندگار را به اثبات رسانند.

این اقدام که منجر به هلاکت رسیدن قریب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات سازمان منافقین با بیش از 30 سال سابقه جنایت گردید، یقیناً مایه تشفی خاطر امت اسلامی و خانواده های معظم شهدا خصوصا خانواده های معزز شهدای ترور خواهد شد.

بدون تردید دو ملت مسلمان ایران و عراق خاطرات تلخ خیانت ها و جنایت های منافقین پلید را هرگز فراموش نکرده و سرنوشت اجتناب ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود.

سپاه این انتقام الهی را از وعده های خداوند تبارک و تعالی می داند که در سالروز شهادت صالحان این امت، شهیدان رجایی و باهنر عنایت فرمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دهم شهریورماه 1392

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.