سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 17:46 - شنبه 04 مهر 1394

با حضور بانوان محمد آبادی؛

اختتامیه طرح فاطمه شناسی با حضور مادر شهید خرازی برگزار شد

مراسم اختتامیه سال دوم طرح فاطمه شناسی با حضور بانوان شهر محمد آباد و به همت شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، اختتامیه طرح فاطمه شناسی شهرداری محمدآباد پس از طی چندین هفته جلسه پرمحتوا با موضوعات سبک زندگی اسلامی و دعوت از کارشناسان برجسته استانی و کشوری امروز به کار خود پایان داد.

این طرح با ورود مهدی نصر شهردار محمد آباد ، در تابستان سال 93 کلید خورد که با استقبال بی نظیر بانوان شهر کویری محمد آباد مواجه شد.
درحالی که فاصله تابستانی سه ماهه از افتتاح تا اختتامیه طی شد به دلیل با شکوه برگزار شدن این جلسات، لحظات بسیار شیرین و لذت بخش طی شد.

در اختتامیه این طرح حجت الاسلام صغیرا، از کارشناسان مسائل دینی با طرح ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) گفت: زنان جامعه باید در تمامی ابعاد زندگی آن حضرت، با شناخت صحیح به الگوبرداری از رفتار و منش دخت پیامبر(ص) زندگی سالم و اسلامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سعی کنیم زندگی با محوریت حضرت زهرا(س) سپری شود، اظهار کرد: ارتباط حضرت زهرا(س) باخدا، با والدین، همسر، فرزندان و مردم را در زندگی مورد توجه قرار دهیم و سعی کنیم زندگیمان با محوریت آن حضرت باشد.

حجت الاسلام صغیرا افزود: ویژگی ظاهری مهم نیست و آنچه از اهمیت وافری برخوردار است، عظمت ایشان است که باید سعی شود در راه ان حضرت قدم برداریم و البته کسی نمی تواند ویژگی های ایشان(حضرت زهرا (س))را داشته باشد.

گفتنی است مادر فرمانده شهید حاج حسین خرازی مهمان ویژه این برنامه بودند، مادری که فرزندی رشید را تقدیم به اسلام و میهن کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.