اصفهان شرق

به هم ریختن میز مذاکره/ 4سال زودتمام می شود/ میمون فضانورد/ شهادت 15 ایرانی/نصف جهان فقط یک «5 ستاره» دارد/ جنگ شش و چهار

کدخبر: 7600
1392/09/23 در ساعت 19:10

سرویس فضای مجازی و رصد پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق :به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز شنبه ۲3/۹/۱۳۹۲ می‌آید:

*با تحلیل به روحانی رأی دادم که حرف صدمن یه غاز نشنوم/4سال زودتمام می شود

image29899

دانا در ستون اول اخبار امروز خود نوشت:در جدیدترین اظهار نظر محمود سریع القلم از مشاورین رییس جمهور مبنی بر اینکه راننده تاکسی و یا یک لبو فروش در مسائل کشوری منجمله موضوع هسته ای چه اظهار نظر منطقی می توانند داشته باشند!!!

ادامه خبر را اینجا مشاهده کنید.

*تحریم‌هایی که میز مذاکره را به هم ریخت/ آیا توافق پابرجا می‌ماند؟

image8638

با توجه به تحریم های جدید علیه ایران و بازگشت تیم کارشناسی از وین به ایران باید دید این بازگشت برای ترک مذاکرات است یا جنبه رایزنی دارد؟

اگر در پی جزئیات خبر هستید اینجا را کلیک کنید.

*آخرین وضعیت «فرگام» دومین میمون فضانورد ایران

IMG15295102

خبرنگار مهر، با دستیابی موفقیت ایران در اعزام موجود زنده 5 کیلویی به فضا و در ارتفاع 120 کیلومتری، پروژه جدیدی برای اعزام فضاپیمای زیرمداری حامل موجود زنده با وزن بیشتر در دستور کار دانشمندان فضایی کشورمان قرار گرفت.

ادامه خبر را اینجا مشاهده کنید.

*تاکنون شهادت 15 ایرانی در حادثه تروریستی عراق محرز شده است

Multimedia_pics_1390_2_Fpolitic_10

به گزارش ایسنا، روز جمعه افراد مسلح با حمله به کارگران ایرانی که در عراق بر روی خط لوله انتقال گاز از ایران به عراق فعالیت می‌کردند و در حال بازگشت به محل اقامتگاه‌های خود بودند، تعدادی از این افراد را به شهادت رساندند.

اگر در پی جزئیات خبر هستید اینجا را کلیک کنید.

*نصف جهان فقط یک «5 ستاره» دارد!

121-56

اصفهان، نصف جهان، شهری با شاهکارهایی از معماری دوره‌ی صفوی و نخستین و جذاب‌ترین مقصد گردشگران خارجی در ایران، فقط و فقط یک هتل «5 ستاره» دارد و دیگر هیچ!

ادامه خبر را اینجا مشاهده کنید.

* زنان شهردار ایران/تصاویر

IMG15050006

مجله مهر: 17 سال پس از آن که یک زن برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی روی صندلی شهرداری منطقه 7 تهران نشست، حالا کلید اتاق شهردار در دو شهر دیگر کشور هم به زنان جوان سپرده شده است.

ادامه خبر را اینجا مشاهده کنید.

*جنگ شش و چهار

images

نگاهی آماری به پیروزی‌ها و شکست‌های پرگل پرسپولیس

ادامه خبر را اینجا مشاهده کنید.