سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:16 - جمعه 03 مهر 1394

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور:

دولت آل‌سعود باید پاسخگوی فاجعه تاریخی منا باشد / نگران تحریم‌ها و گزینه نظامی دشمن نیستیم

معاون امربه‌معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولت آل‌سعود باید پاسخگوی فاجعه تاریخی منا باشد، افزود: هیچ انسان عاقلی نمی‌پذیرد که دو حادثه اخیر اتفاق افتاده در مکه از روی سهل‌انگاری باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مهدی کلیشادی پنج‌شنبه شب در یادواره شهدای شاهین‌شهر و 9 شهید گمنام با تبریک فرارسیدن اعیاد قربان، غدیر و همچنین هفته دفاع مقدس به حادثه سرزمین منا که موجب کشته و شهید شدن بیش از 125 زائر ایرانی شد، اشاره کرد و گفت: خوشا به سعادت این حاجیانی که با مناجات عرفه امام حسین (ع) پاک شدند تا برای دیدار با پروردگار خود آمادگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت آل‌سعود باید پاسخگوی این فاجعه تاریخی باشد، افزود: دو حادثه اخیر اتفاق افتاده در مکه که تاکنون منجر به کشته و شهید شدن نزدیک به 130 ایرانی شده است، هیچ انسان عاقلی نمی‌تواند بپذیرد که از روی سهل‌انگاری باشد.

معاون امر به ‌معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروزه اگر از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای یاد می‌شود، به برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع است.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی ارتش و نیروی چندان منسجم و مجهزی برای مقابله با رژیم بعثی نداشتیم اما با همین ارتش و نیروهای نه‌چندان منسجم توانستیم با یاری خداوند متعال و رهبری امام (ره) و رزمندگان اسلام جلوی دو قدرت غرب و شرق، هشت سال ایستادگی کنیم و آن‌ها را به بدترین شکل ممکن خار و ذلیل گردانیم.

کلیشادی با بیان اینکه گزینه‌های روزی میز دشمنان امروز کمتر از گزینه‌های دیروز نیست، تأکید کرد: رمز پیروزی‌های ملت با بصیرت ما بعد از گذشت 27 سال از پایان جنگ تحمیلی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نشستن پای سفره شهداست.

وی با بیان اینکه همه اقشار و بدنه ملت هرکدام به‌ نوعی در هشت سال دفاع مقدس سهم دارند، ادامه داد: دشمنان تا مادامی‌ که ولایت‌فقیه در این جامعه حاکم است و اقوام مختلف کشورمان با یکدیگر اتحاد و انسجام دارند، جرأت هیچ‌گونه تعارضی را نخواهد داشت.

معاون امر به ‌معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران تاکنون نتوانسته‌اند راهی را برای به‌زانو درآوردن ملت ما پیدا کنند، افزود: تنها راهی که آن‌ها برای به‌زانو درآوردن ملت توانسته‌اند پیدا کنند، «جنگ نرم» یا همان «شبیخون فرهنگی» است.

وی گفت: امروزه دشمن به اشکال مختلف برای ایمان جوانان و سست کردن بنیان خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ و تانک‌ها و موشک‌های خود را در غالب برنامه‌های مبتذل ماهواره‌ای و صادرات 22 میلیون گوشی هوشمند به میدان نبرد فرستاده است.

کلیشادی تأکید کرد: نگران تحریم‌ها و گزینه نظامی دشمن نیستیم و نخواهیم بود، بلکه ما نگران کم‌رنگ شدن ایمان، اخلاص و اعتقاد جوانان نسبت به اسلام ناب محمدی (ص) از طریق اعتیاد به فضای مجازی و غیره هستیم.

وی ادامه دادن راه شهدا را در گرو افزایش بصیرت در جوانان عنوان کرد و گفت: باید به عوامل مخرب دشمن توجه داشته باشیم چراکه جوانان امروزی ما مظلوم‌تر از جوانان هشت سال دفاع مقدس‌اند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.