سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:50 - پنجشنبه 02 مهر 1394

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان :

فعاليت تاکسی هاي شخصي مشكل امروز و ديروز نيست

معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري اصفهان با اشاره به ترافيك و حذف مسافربري هاي شخصي تصريح كرد: حل اين دو معضل از طريق راهور و فرهنگ سازي امكان پذيزاست كه بخش فرهنگي موضوع بيشترين تاثيرگذاري را مي تواند داشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ عليرضا صلواتي با اشاره به اين مطلب افزود: مشكل فعاليت تاكسي هاي شخصي موضوع امروز و ديروز نيست و از طرفي هم فقط مشكل شهراصفهان نيست و شهروندان مي توانند با استفاده نكردن از تاكسي هاي شخصي به مديران كمك كند و به اين معضل كهنه خاتمه دهند.
وي تاكيد كرد: امنيت، ايمني و آرامشي كه تاكسي هاي شهري به همراه دارند قطعا قابل قياس با تاكسي هاي شخصي نيست.
معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري اصفهان از برخورد پليس راهور با رانندگان شخصي گفت: يكي از برنامه ريزي هاي كه در نظر گرفته در زمينه كنترل از طريق دوربين هاي سطح شهر است ؛ چرا كه اين رانندگان اجازه ورود و جابجاي مسافران در محدوده شهر ندارند و حتي براي آنها مجوزي براي ورود به حريم خيابان ها صادرنمي شود بنابراين درصورت ورود بدون شك اعمال قانون مي شوند.
صلواتي اضافه كرد: 6 گشت كنترل و نظارت با حضور تاكسي راني و پليس راهور تشكيل شده كه در مكان هاي پرتردد شهر فعال هستند و درصورت مشاهده تخلف براي برخورد با مسافربرهاي شخصي اقدام مي كنند.
وي تصريح كرد: درحال حاضر تعداد تاكسي هاي فعال در شهر اصفهان از استانداردها هم بيشتر شده و شهروندان با مشكل كمبود تاكسي روبرو نيستند و مي توانند در امنيت كامل به مقصد برسند.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.