سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:09 - پنجشنبه 02 مهر 1394

به منظور آشنا کردن دانش آموزان با انضباط ترافیکی:

۳۰۰ کارشناس پلیس به مدارس اصفهان اعزام شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعزام ۳۰۰ کارشناس آموزش همگانی پلیس به مدارس منظور آشنا کردن دانش آموزان با انضباط ترافیکی و آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: یکی از همکاری‌های بین پلیس و آموزش و پرورش که بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته و همه ساله با آغاز سال تحصیلی اجرا می‌شود حضور کارشناسان انتظامی پلیس در سطح مدارس است.

وی با بیان اینکه امسال 300 کارشناس انتظامی در حوزه‌های مختلف در سطح مدارس حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: این کارشناسان دانش آموزان را با انضباط ترافیکی، آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌های فضای مجازی و جرایم و خطراتی که آنها را تهدید می‌کند آشنا کرده و آموزش‌های لازم را به آنان می‌دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشاوره را یکی مراکز بسیار مهم و حساس در مدارس عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از همکاری‌های پلیس و آموزش و پرورش تعامل در زمینه مشاوره است و مرکز مشاوره آرامش پلیس آمادگی دارد تا به دانش آموزان، اولیای فرزندان و مربیان مدارس مشاوره لازم را در حوزه‌های انتظامی، خانواده و آسیب‌ها و جرایم ارائه کند.

وی همچنین از اجرای طرح مشاوره فعال در مدارس خبر داد و گفت: کارشناس مشاوره پلیس در این طرح با حضور در مدارس به ارائه مشاوره برای دانش آموزان پرداخته و به مشکلات و مسایل و آسیب‌هایی که برای آنها رخ داده باشد رسیدگی می‌کنند.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.