سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 15:38 - چهارشنبه 01 مهر 1394

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس جرقویه علیا نواخته شد

همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت به پاس قدردانی از دانش آموز عباس احمدی رتبه سوم کشوری جشنواره خوارزمی در دبیرستان امام خمینی(ره) به صدا در امد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، این مراسم در دبیرستان امام خمینی(ره) با حضور بخشدار، شهردار شهر حسن آباد، مدیریت آموزش و پرورش، فرماندهی بسیج حوزه 5 و بسیج دانش آموزی، دهیاران واعضای شورای اسلامی  روستاهای کمال آباد و دستجرد و دانش آموزان برگزار شد.

در این مراسم نوریان مدیریت آموزش و پرورش ضمن تبریک سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس  به دانش آموزان و فرهنگیان اظهار کرد: امروزه امنیت و آسایش ما مرهون ایثارگریهای شهدا، اسراءو جانبازان عزیز می باشد و همه ی ما باید کار ارزشمند آنها را پاس بداریم و ادامه دهنده راه و هدف انها باشیم و از فرصت طلایی که امروز در اختیار ماست به نحو احسن استفاده ببریم و اینده سازان خوبی برای کشور و مملکت خود باشیم.

در ادامه بهزادفر بخشدار جرقویه علیا نیز ضمن تبریک شروع ماه علم و دانش به دانش آموزان و دبیران اظهار کرد : امسال زمان بازگشایی مدارس مقارن است با چند حادثه مهم تاریخی یکی هفته دفاع مقدس، دهه ی ولایت (عید سعید قربان و غدیر) و روز عرفه که ما باید از این مناسبتها به نحو احسن استفاده کنیم و تاریخچه این کونه مناسبتها را به گوش نسل چهارم انقلاب برسانیم.

بهزادفر واقعه غدیر را یک باور دینی عنوان و گفت:غدیر یعنی انهایی که رفته اند برگردند و انهایی که وامانده اند برسند تا همگی با ولایت حرکت کنیم و این موضوع بسیار مهم  را نیز باید مسئولین فرهنگی در جامعه گسترش دهند.

بخشدار در ادامه خطاب به دانش آموزان  و دبیران گفت: شما عزیزان باید فرصتها را غنیمت شمرید و از این زمان طلایی استفاده حداکثری کنید و در آینده فردی مفید برای جامعه اسلامی باشید و شما دست اندر کاران تعلیم تربیت باید خدا را شکر کنید که پدران و مادران فرزندانشان را که ثمره زندگی خود را در اختیار شما به امانت می گذارند و شما نیز باید این امانت را به خوبی پرورش داده و به فردی مسئولیت پذیر در جامعه سوق داده ودر پایان بدرستی امانت را تحویل دهید.

بهزادفر در ادامه به دو رویداد مهم در اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: همه ی مسئولین و دست اندر کاران باید زمینه برای حضور حداکثری مردم را در این دو رویداد مهم کشور ایجاد کنیم وبا تبلیغات سالم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

در پایان به  عباس احمدی رتبه سوم کشوری جشنواره خوارزمی هدایایی اهداء گردید.

DSC04144 DSC04146 DSC04151 DSC04156 DSC04157 DSC04158 DSC04162 DSC04163 DSC04164 DSC04166 DSC04168 DSC04173 DSC04175 DSC04176 DSC04177 DSC04179

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.