اصفهان شرق

جلسه شوراي اداري بخش جرقويه در محمدآباد برگزار شد

کدخبر: 75660
1394/06/31 در ساعت 10:34

به گزارش اصفهان شرق به نقل از شهرداری محمدآباد، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس جلسه شوراي اداري بخش جرقويه به ميزباني شهرداري محمداباد در محل سالن اجتماعات شهرداري برگزار شد.

در اولين روز هفته دفاع مقدس به دعوت بخشدار محترم جناب آقاي جعفري و ميزباني شهرداري محمداباد مسئولين ادارات و نهادهاي دولتي بخش جرقويه سفلي گرد هم جمع شده و از خاطرات و درس هاي دفاع مقدس و راه ها و انديشه هاي مورد نياز براي ادامه دادن راه شهدا و امام شهدا هم صحبت شدند.

در ابتدا شهردار محمدآباد جناب آقاي نصر اصفهاني ضمن عرض خيرمقدم به حضار گرامي و. تبريک ايام در پيشرو و گرامي داشت هفته دفاع مقدس افزود:نبايد فراموش کنيم که چه جوانان و نوجوانان و نيروهاي ارزشمندي را در جنگ از دست داديم تا به درس آزادگي و نهضت خونين سيدالشهدا برسيم.نبايد فراموش کنيم که ما مسئولين امروز در هر سمت و در هر کجايي که در حال خدمت هستيم وظيفه اي خطير را بر عهده گرفته ايم که نبايد ذره اي کوچک کمکاري داشته باشيم

شهردار محمداباد افزود:هرچه که دشمنان تلاش هاي خود را بيشتر مي کنند و برنامه هاي جديد و دسيسه براي مردم انقلابي در نظر مي گيرد ما هم بايد تلاش فرهنگي و جهاد فرهنگي مد نظر مقام معظم رهبري را با قوتي دو چندان ادامه دهيم تا نقشه هاي شوم آنان راه به جايي نبرد.

وقتي امام راحل ما فرمود سربازان من در گهواره هستند 15 سال بعد سخن امام تحقق يافت و نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامي را پيروزي رساندند و در دفاع مقدس همان نوجوانان و جوانان با خون خود جنگ تحميلي را با عزت به پايان رساندند پس ما هم بايد از همين ابتدا  فرزندانمان را با فرهنگ ايراني اسلامي آشنا نماييم و براي تعالي آن نيروهاي ارزشمندي تربيت نماييم.

حجت الاسلام کوهگرد مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بخش نيز در ادامه به مقوله مهم فرهنگ اشاره نمودند و خواستار تلاش مضاعف مسئولين عزيز در نهادينه نمودن فرهنگ غني دين مبين اسلام و فرهنگ ايثار و شهادت شدند.

در پايان جلسه بخشدار محترم بخش جرقويه جناب آقاي جعفري ضمن عرض تشکر هم از همه مسئولين بابت حضورشان هم از شهردار محترم محمدآباد و حوزه فرهنگي بابت برگزاري اين برنامه و جلسه باشکوه براي همه تلاشگران آرزوي سربلندي و تلاش براي پاسداري از خون شهدا و ادامه د ادن راه شهدا نمودند.

5_oa4ycdzh.cou 5_ej2ozbdo.vur 5_abzqfhxk.mys 5_0mnwgo2j.uca