سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:01 - چهارشنبه 01 مهر 1394

علنی شدن ارتباط عناصر ضدانقلاب با عامل سرویس جاسوسی سوئد+ تصاویر

«کارینا جاهانی» که در قالب یک زبانشناس و چهره دانشگاهی به فعالیت در حوزه تجزیه‌طلبان حوزه شرق کشور مشغول است، ضمن حضور در ژنو، مشارکت فعال خود را در همراهی با منافقین و سلطنت‌طلبان به نمایش گذاشت.

به گزارش اصفهان شرق؛ در سی‌امین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل که در حال برگزاری است، حضور عناصر گروه‌های مختلف ضد انقلاب و سرویس‌های جاسوسی غربی پررنگ‌تر شده است.

علنی کردن همراهی عناصر سرویس‌های جاسوسی در برنامه‌های ضد انقلاب از نکات قابل توجه در این دور از نشست‌ها است.

گروه‌هایی همچون منافقین و تجزیه طلبان همراه با خبرسازی‌های چند نفره و بازی‌های رسانه‌ای به دنبال بزرگ جلوه دادن خود هستند، اما علنی شدن ارتباط سرویس‌های جاسوسی غربی با عناصر تابلودار گروه‌های ضد ایرانی، اتفاقی است که به صورت محدود شاهد آن بوده‌ایم.

 13940631000664_PhotoL image395546

در این راستا خبر حضور یکی از عناصر سرویس جاسوسی سوئد که در حوزه تجزیه طلبی بخشی از ایران فعالیت جدی دارد، در تظاهرات سلطنت طلبان و منافقین، آن هم در حاشیه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو قابل تأمل است.

«کارینا جاهانی» که در قالب یک زبانشناس و چهره دانشگاهی به فعالیت در حوزه تجزیه طلبان شرق کشور و به خصوص بلوچستان مشغول است، ضمن حضور در میدان ملت (مقابل مقر سازمان ملل) شهر ژنو، حضور فعال خود را در همراهی با منافقین و سلطنت طلبان به نمایش گذاشت.

وی که با جریان مسیحیت تبشیری وابسته به صهیونیسم نیز همکاری دارد، به بهانه برگزاری کارگاه آموزش زبان بلوچی در شهر ژنو حاضر شده است.

علت اصلی قرار گرفتن سرویس جاسوسی سوئد(سپو) در پازل تجزیه طلبی برخی مناطق شرق ایران، حضور برخی از عناصر تجزیه طلب سیستان و بلوچستان در این کشور است.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.