اصفهان شرق

اردوهای جهادی حرکت زیبا و توانمند بسیجیان در امتداد دفاع مقدس است

کدخبر: 75542
1394/06/31 در ساعت 14:08

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، با حضور فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع)، مسئول فنی و حرفه ای شهر ورزنه و جمعی از مردم روستای شریف آباد و 50 نفراز جهادگران مراسم اختتامیه اردوهای جهادی در مسجد صاجب الزمان روستای شریف آباد بخش بن رود برگزار شد.

فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) در این مراسم اردوهای جهادی را معنای واقعی بسیج بیان و یادآور شد: بسیج منشا خیر و برکت است و این در اردوهای جهادی به خوبی رشد یافته و بعداز دفاع مقدس زیباترین حرکت بسیج برگزاری اردوهای جهادی می باشد.

سرهنگ ساعی اردوهای جهادی را جهاد فی سبیل الله و جهاد اکبر عنوان و گفت: باید در اردوهای جهادی خدا را محور قرار دهیم و مردم دوستی و مردم داری از شاخصه های جهادگران باشد.

وی افزود: بسیج با دست یافتن به معنای واقعی خود به خوبی می‌تواند در زمینه عمران و آبادانی نیز نقش ایفا کند.

ساعی در ادامه پرداختن به تولید در خانه، در گارگاهای کوچک، تولید مطلوب و بدور از هر گونه وابستگی به بیگانه را در همه جای ایران نمونه ای از طرح های اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

حیدری مسئول جهاد سازندگی در بخشی دیگر از برنامه اظهار کرد: گروه عمرانی، فرهنگی و همچنین اقتصاد مقاومتی نمونه ای از سه بخش حضور یافته در برنامه های جهادگران طی تابستان 94 بوده اند.

لازم به ذکر است رشته های هنری شامل(خیاطی، روبان دوزی آشپزی، چرم دوزی، سفره آرایی، مباحث مشاوره،احکام، کلاس های مهد کودک )و گروه سوم گروه اقتصاد مقاومتی در رشته های (بلدرچین، بوقلمون، کشت زعفران، باغات پسته، زرشک، آموزش گیاهان دارویی و گلخانه )بود.
در پایان این مراسم از 50 نفرجهادگران خواهر و برادر تجلیل به عمل آمد.