سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 13:33 - سه شنبه 31 شهریور 1394

مسئول اوقاف بن رود خبر داد:

آغاز عملیات ساخت پارک خانواده امامزاده میرزین العابدین(ع)/ نیاز 50 میلیون تومانی تا اتمام کامل طرح

حسین اکبر گفت: امیدواریم بتوان، در راستای توسعه قطب معنوی شهرها که امامزادگان هستند، گامی پرتوان تر برداریم.

به گزارش اصفهان شرق، عملیات ساخت پارک کودک و پارک خانواده آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین ورزنه به همت اداره اوقاف و شهرداری شهر ورزنه آغاز شد. شهرهای کویری علی رغم قدمت بسیار خود، متاسفانه مکانی مناسب برای طی کردن ساعاتی پربار بدور از دغدغه در کنار خانواده را ندارند و به این دلیل با توجه به وجود امامزادگان بسیار در شرق اصفهان، اوقاف با حمایت دیگر ارگان های شهر، اقدام به بازسازی محیط پیرامون این اماکن متبرکه کرد.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه بخش بن رود در حاشیه این مراسم گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، گفت : این پروژه شامل جدول بندی، سنگ فرش، آبیاری قطره ای، تهیه و تجهیز پارک ولوازم اسباب بازی برای پارک کودکان به مساحت 3500مترمربع تاپایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

حسین اکبر ادامه داد: این پروژه بانظارت شهرداری شهر ورزنه درحال اجرا است برای ساخت و تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر50میلیون تومان نیاز است .

وی از همکاری و تلاش های مجدانه مهندس عطایی شهردار و همکاران خود در شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه تشکر کرد و افزود: امیدواریم بتوان، در راستای توسعه قطب معنوی شهرها که امامزادگان هستند، گامی پرتوان تر برداریم.

0 1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (13) 1 (16)

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.