سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:36 - جمعه 22 آذر 1392

امام جمعه شهر ورزنه:

پیشرفت فرهنگی کشور نیاز به برنامه ریزی در همه حوزه ها دارد

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در برنامه‌ریزی فرهنگی نباید انتظار داشت که فرهنگ کشور به خودی خود خوب شوند و خوب پیش رود بلکه این به برنامه‌ریزی نیاز دارد.

80558556-3759090

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهرورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان اظهار داشت: طبق آیه 53 سوره اسراء خداوند می فرماید: آنچه را که بهتراست بگویند که شیطان میانشان را به هم می زند، زیرا شیطان همواره برای انسان دشمن آشکار است و در جایی که کلمه سدید را در بیان می دارد که قول وحرفتان سدید باشد منظور این است که مطابق با واقع بوده و بیهوده نباشد ونیز به پیامدهای بعد از آن نیز دقت کنید.

ایشان در خطبه دوم با اشاره به روز گزینش در ادارات برای مدیران یک امر مهم عنوان داشت و بیان کرد: گزینش بحث بسیارمهمی است که دراین برنامه افرادی تایید میشوند که امورات مردم را به دست می گیرند و باید افراد صالح تایید شوند.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در برنامه‌ریزی فرهنگی نباید انتظار داشت که فرهنگ کشور چه فرهنگ عمومی، نخبگان دانشگاهی و غیره به خودی خود خوب شوند و خوب پیش رود بلکه این به برنامه‌ریزی نیاز دارد.

وی با اشاره به 27 آذر ماه سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و نامگذاری روز وحدت حوزه و دانشگاه ادامه داد: حوزه و دانشگاه دو جایگاه مهم و عنصر اساسی علم در کشور است و موجب شده علم را به هیجان درآورد و دانشجویان، استادان دست‌ به ‌دست هم داده‌اند و این حرکت به وجود آمده است.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به جلسات به وزیر نیرو وهمچنین کمیته آب در فرمانداری گفت: نتیجه مهم نشست جمعی از نمایندگان کشاورزان، نماینده مردم اصفهان در مجلس با حمید چیت چیان وزیر نیرو، در اولویت قرار گرفتن حقابه داران زاینده رود برای دریافت آب است و در این جلسه بر پرداخت خسارت مطابق با قانون توزیع عادلانه آب ازسوی نمایندگان صنف کشاورزی تاکید شده است.

وی درادامه به مهم بودن تجمع عزاداران حسینی در روز اربعین تاکید کرد و گفت: برنامه بسیارخوب وحسنه ای را هیات های مذهبی و مسئولین  برنامه ریزی کرده اند که یک اجتماع پرشور با عنوان عاشقان حسینی، اربعین حسینی درشهر ورزنه باحضور هیات های مذهبی در سطح شرق اصفهان برگزار خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.