سرویس: اجتماعی » حوادث 12:54 - جمعه 22 آذر 1392

اتوبوس 25نفره عازم چابهار در آتش سوخت

نقص فنی عامل به آتش کشیده شدن اتوبوس 25 نفره مسافران عازم چابهار در مسیر تودشک شد.

آتش سوزی 2

به گزارش گروه رصد اصفهان شرق به نقل از منابع آگاه حوالی ساعت 10و نیم روز جمعه اتوبوس 25نفره عازم چابهار در آتش سوخت.

نقص فنی عامل به آتش کشیده شدن اتوبوس در مسیر تودشک  از توابع بخش کوهپایه شد. در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیب نرسید.

این اتوبوس ساعت 9 صبح از اصفهان به سمت چابهار در حرکت بود که با مشاهده مشکلات فنی در اتوبوس و هدایت وسیله به حاشیه جاده متوجه این نقص شد و با اقدام به موقع راننده از تلفات جانی جلوگیری به عمل آمد.
رضایی فرمانده پلیس راه اصفهان با اشاره به اینکه تیم پلیس راه مستقر در این مسیر حدود 3 دقیقه پس از حادثه به محل رسیده است، افزود: راننده اتوبوس به همراه تیم پلیس راه با کمک کپسول‌های اطفای حریق داخل اتوبوس و کپسول‌های آتش‌نشانی داخل خودروی پلیس و خودروهای عبوری اقدام به مهار آتش‌سوزی می‌کنند اما شدت آتش در حدی بود که این کپسول‌ها نتوانستند آتش را مهار کنند و سرانجام با رسیدن مأموران آتش‌نشانی و در حالی که تقریبا کل اتوبوس به جز قسمت جلوی آن به طور کامل سوخته بود، آتش مهار شد.

وی اتوبوس مذکور را اسکانیا مدل 91 و متعلق به شرکت لوان‌نور تعاونی 8 عنوان و تصریح کرد: علت اصلی این حادثه نقص فنی در موتور خودرو بوده است.

رضایی خاطرنشان کرد: در پی این حادثه و خوشبختانه با توجه به کنترل‌های پلیسی، تمامی چکش‌های اتوبوس مذکور که وی‌آی‌پی بود و 27 سرنشین داشت، سر جای خود بود و سرنشینان ردیف‌های عقب موفق شدند با شکستن شیشه اتوبوس با این چکش‌ها خود را نجات دهند.

لازم به ذکر است پس از  وقوع حادثه هلال احمر، شهرداری و مامورین نیروی انتظامی به موقع در محل حاضر شدند و از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری به عمل آوردند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.