سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 00:05 - سه شنبه 31 شهریور 1394

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

مشت های خود را برای مقابله با استکبار گره کنیم/ حفظ وحدت از نکات مهم در انتخابات است

سردار فدا گفت: علنا اعلام خواهیم کرد که از هر حرکتی به نفع مقاومت دفاع کرده و حمایت خود را از رفتار ضد آمریکایی و استقامت جوان مقاومت اعلام می کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، همایش تجلیل از خانواده شهدای بخش براآن جنوبی و براآن شمالی به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع رفاهی غدیر با حضور پدران و مادران شهدا برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در این همایش با اشاره به عدم تحقق پیش بینی دشمن در خصوص سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران در اوایل جنگ، گفت: دشمن از اول انقلاب شکوهمند سال 1357 سه برنامه را در دستور کار خود قرار داد که با صبوری و حضور در صحنه مردم ترفندهای همیشگی آنان اجرایی نشد.

سردار مجتبی فدا ساقط کردن نظام اسلامی را یکی از اهداف دشمن در خصوص کشورمان عنوان و اظهار کرد: تغییر رفتار و آرمان های مردم و مسئولان کشور و همچنین محاصره و محدود کردن حرکت انقلابی مردم ایران در محدوده سرزمین و مرزهای جغرافیایی دو برنامه دیگر دشمنان طی مدت دفاع مقدس بود که با هوشیاری با شکست مواجه شد.

وی با ذکر اهداف والای فرزندان این مرز وبوم در دفاع از کشور در طول 8 سال جنگ تحمیلی افزود: دیدگاه رزمندگان والاتر از مسائل دنیایی و به وجود آوردن ارزانی در کشور بود زیرا نیازی به آقا بالاسر نداشتیم که هر زمان تابع دستوراتش قرار بگیریم.

فدا، خودکفایی در زمینه برخی محصولات، تولید نفت و توسعه کشور در بسیاری از موارد را نمونه ای از استقلال و عدم وابستگی به دشمنان قسم خورده این سرزمین عنوان کرد.

وی تصریح کرد: علی رغم برخی صحبت های دشمن بر ضد کشور ایران، به برکت جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای امام راحل و آگاهی بخشی رهبر فرزانه امام خامنه ای مدظله العالی در دنیا حرف اول را در بسیاری از رشته ها داریم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب در دفاع از مسلمین جهان، خاطرنشان کرد: ایران حامی کشورهای جبهه مقاومت اعم از سوریه، یمن و فلسطین است و همان فرهنگ مقاومت و ایثار جوانان مسلمان توانسته است تا انها را از تقدیم کشورشان به بیگانه دور کند.

وی تاکید کرد: در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب، علنا اعلام خواهیم کرد که از هر حرکتی به نفع مقاومت دفاع کرده و حمایت خود را از رفتار ضد آمریکایی و استقامت جوان مقاومت اعلام می کنیم.

فدا در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به انتخابات پایان سال، گفت: مردم کشور علی الخصوص اصفهان حضوری پرجوش در راهپیمایی ها و دوران جنگ داشته اند و مهمترین عامل در ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان حفظ وحدت و انسجام است و در کل می توان این گونه مطرح کرد که در انتخابات باید وحدت حول محور ولایت مداری به طور قطع حفظ شود.

وی اظهار امیدواری کرد که بتوان با برپایی جلساتی به سبک همایش رزمندگان و خانواده شهدا در راستای تقویت نظام اسلامی قدم برداریم.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)با اشاره به موضوع برجام گفت: در برجام چه موافقت شود و چه رد گردد، طبق تاکید رهبر انقلاب نباید خللی در وحدت و همدلی مردم ایجاد شود تا مانعی بر رشد و حرکت انقلاب گردد.

وی در پایان با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا متذکر شد: با همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان باید مشت های خود را برای مقابله با استکبار گره کنیم.

گفتنی است سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هر چه جلوتر قدم برمی داریم، مشاهده خواهیم کرد که شرایط به نوبه خود سخت تر می شود و در این خصوص باید روحیه فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان انقلاب زنده کنیم.

وی اظهار کرد: در جمع خانواده شهدا باید از خداوند بخواهیم تا در مقابل شهدای والا مقام سرافکنده نباشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه از سه خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.