سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:02 - دوشنبه 30 شهریور 1394

محسن حاجی‌پور:

سرباز وطنم/تا توان دارم برای بالا رفتن پرچم کشور عزیزم تلاش می‌کنم/چرا باید در کشوری که دشمن دیرینه ما است پناهنده شوم

کشتی‌گیر فرنگی‌کار آملی تیم ملی گفت: من به‌عنوان یک بسیجی سرباز ولایت هستم و ان شاالله همیشه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بالاترین نقطه قرار بگیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن حاجی‌پور کشتی‌گیر آملی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره شایعات اخیر پناهنده شدنش در کشور آمریکا طی گفت‌وگویی به شرح وقایع پرداخت.

لطفاً خودتان را به‌طور کامل معرفی کنید.

محسن حاجی‌پور هستم، متولد 1367 در روستای وسطی‌کلا آمل به‌دنیا آمدم و تحصیلاتم کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ورزشی است.

1442758535-1145173-IMG_7019

از چه زمانی کشتی را آغاز و چه افتخاراتی کسب کردید؟

از سن 16 سالگی کشتی را آغاز کردم، پس از عضویت در تیم ملی نوجوانان و جوانان، عضو تیم ملی بزرگسالان شدم.

زیر نظر سه مربی آقایان بختیار تقوی‌نیا، سعید شیرزاد و حسن حسین‌زاده آموزش دیدم و قهرمانی ارتشی‌های جهان و دانشجویان جهان را نیز کسب کردم.

در مسابقات جهانی 2011 که در ترکیه برگزار شد در قرعه‌کشی، کشتی‌گیر اسرائیلی به‌عنوان حریف، مقابلم قرار گرفت که از بازی با آن انصراف دادم، هدف من از این کار دفاع از آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و مردم مظلوم فلسطین بود.

من به‌عنوان یک کشتی‌گیر تابع قوانین فدراسیون کشور هستم و در تمام انتخابی‌ها شرکت می‌کنم و اگر شایستگی مقام قهرمانی را داشته باشم در مسابقات بین‌المللی اول می‌شوم.

1442758641-1707090-IMG_7004

ماجرای پناهنده شدن شما که در سایت‌ها و رسانه‌های خبری مطرح شد، چه بود؟

من پناهنده نشدم، وقتی موضوع پناهندگی من در سایت‌های داخلی مطرح شد خیلی ناراحت شدم، این در حالی بود که رسانه‌های خارجی هیچ عکس‌العملی نسبت به این موضوع نشان ندادند.

من با مسئولان مربوطه هماهنگ کردم تا با تیم کشتی آزاد برگردم، وقتی همراه تیم کشتی فرنگی برنگشتم بعضی از دوستان به این شایعه دامن زدند، در صورتی که از سوی مسئولان مربوطه اعلام شد که حاجی‌پور با تیم کشتی آزاد برمی‌گردد.

پاسخ شما نسبت به این شایعه‌پراکنیها چیست؟

در این مدت به من و خانواده‌ام به‌خاطر این شایعات فشار روحی وارد شد، آخر چرا من باید در کشوری که دشمن دیرینه ما است پناهنده شوم، من همیشه پرچم مقدس ایران را بالا بردم و خاک مقدس کشورم را با هیچ جای دنیا عوض نمی‌کنم و همیشه خودم را سرباز این وطن می‌دانم و تا توان دارم برای بالا رفتن پرچم کشور عزیزم تلاش می‌کنم.

از وضعیت کشتی آمل و استان برای‌مان بگویید.

وجود مربیان سازنده و بدون توقع باعث شکوفایی کشتی‌گیران بااستعدادی که در این منطقه هستند، می‌شود تا در عرصه بین‌المللی برای استان مازندران افتخارآفرینی کنند.

1442758680-1669972-IMG_6988

برنامه شما برای آینده چیست؟

برنامه بعدی من اگر شایسته باشم، آمادگی برای کسب سهمیه المپیک است که در اسفند ماه برگزار می‌شود.

سخن پایانی.

من به‌عنوان یک بسیجی سرباز ولایت هستم، ان شاالله که همیشه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بالاترین نقطه قرار بگیرد و سایه مقام معظم رهبری سالیان سال بر سر امت ایران باشد.

انتهای پیام/ج

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.