سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 12:32 - دوشنبه 30 شهریور 1394

به دعوت شهردار شهر،

مدير کل صدا و سيماي استان از شهر محمدآباد بازديد کرد

مدير کل صدا و سيماي استان از شهر محمدآباد و موزه تاریخی شهر دیدن کرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی شهرداری محمدآباد، دکتر مسعود احمدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان به دعوت مهندس مهدی نصر اصفهانی شهردار محمدآباد از این شهر تاریخی و گردشگری بازدید کرد. دکتر احمدی متولد مشهد میباشد اما جد مادری ایشان علامه بزرگوار میرجهانی طباطبایی محمدآبادیست.

احمدی در بازدید از شهر محمدآباد اظهارداشت: فعالیت های بسیار خوبی در این شهر صورت پذیرفته است مخصوصا در زمینه صنعت گردشگری شاهد اتفاقات خوب و مناسبی بوده ایم که امیدوارم با ادامه این تلاش ها در سال های نه چندان دور این شهر به یک قطب گردشگری تبدیل شود.

IMG_۲۰۱۵۰۹۱۷_۱۳۴۶۲۴_4

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان فعالیت های فرهنگی شکا گرفته در شهر را بسیار عالی ارزیابی کردند و به پاس این فعالیت های نیکو از شهرداری و شورای سالامی شهر و امام جمعه شهر تقدیر و تشکر نمود.

دکتر سید مسعود احمدی در ادامه این بازدید از ارگ تاریخی و موزه مردم شناسی شهر محمدآباد و دیگر آثار تاریخی این شهر افزود: شهر محمدآباد با یم هویت تاریخی و دینی و داشتن علمای بزرگی همچون علامه میرجهانی طباطبایی محمدآبادی و آیت الله فقیهی در حاشیه کویر استان اصفهان تبدیل به شهری برای هویت و تاریخ منطقه و شناخت تاریخ پرافتخار استان اصفهان شده است.


وی ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل های موجود بتوانیم در ترویج توریست فرهنگی و توریست اسلامی در شهر فعالیت ها با همین جدیت و تلاش ادامه یابد و. شهری که دارای این جاذبه هاست بتواند در شرق اصفهان و در سطح استان و کشور حرفها برای گفتن داشته باشد.

احمدی در پایان از تلاش های همه مسئولین به ویژه شهردار محترم و عزیزان شورای سالامی شهر و همچنین همراهی مردم شریف شهر تجلیل نمودند و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون داشت.

مهدی نصر اصفهانی شهردار محمدآباد در حاشیه این دیدار افزودند:خدای را شاکریم که امروز در خدمت نوه بزرگوار علامه میرجهانی ،مدیر کل محترم صداوسیمای مرکز اصفهان بودیم تا ایشان از نزدیک در جریان اطلاعات و فعالیت های شهر قرار گیرند و بتوانیم با استفاده از ظرفیت بالای صداوسیمای استان در معرفی هرچه بیشتر شهر و بخش برای جذب گردشگر و برای عرضه محصولات همکاری خوب و سازنده ای انجام دهیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.