سرویس: سیاسی » بین الملل 13:00 - دوشنبه 30 شهریور 1394

بازتاب رسانه های جهان از ویدئو کلیپ توییتر رهبری+ عکس

ویدئو جدید توییتر مقام معظم رهبری در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ ویدئو کلیپ زیبای منتشره توسط حساب توییتر منتسب به مقام معظم رهبری (Khamenei.ir@) درباره عواقب شروع هر جنگی با ایران برای آمریکا، بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری دنیا داشت.

در این ویدئو تصاویر تدوین شده با فرمایشات مقام معظم رهبری همراه می شوند و زیرنویس انگلیسی آن نیز نمایش داده می شود. هدف اصلی این کلیپ رسانه های بین المللی و استکباری و البته جامعه جهانی بوده تا از خطر آغاز هر جنگی با ایران آگاه شوند.

 3591232_355
در ابتدای این ویدئو تصویری از باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده نشان داده می شود که می گوید “اگر ما بخواهیم، مشکلی برای به سرعت ازبین بردن ارتش ایران نداریم” که در ادامه حضرت آیت الله خامنه ای از آن با عنوان “لاف در غریبی” یاد می کند.
 3591233_260

این ویدئو بخش کوچکی از توانمندی های آشکار شده نظامی ایران مانند تانک ذوالفقار، موشک های بالستیک، ناوشکن های نیروی دریایی و پهپادهای پیشرفته ایران را در برابر ارتش امریکا نشان می دهد. این ویدئو جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان، جنگ آمریکا با افغانستان و عراق را نشانه هایی برای عبرت گرفتن استکبار جهانی برای عدم شروع جنگ دیگری در منطقه آن هم با جمهوری اسلامی ایران می داند.  پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز اسراییل (timesofisrael) از این ویدئو با عنوان “دلسرد کننده” برای غرب نام برده که بیش از نیم میلیون بازدید کننده داشته است. همچنین این ویدئو را تهدیدی برای آمریکا، آن هم بعد از بدست آمدن توافق هسته ای ایران با شش قدرت جهانی می داند.

همچنین پایگاه های خبری متعدد دیگری چون واشنگتن فری بیکن (freebeacon)، بلِیز (theblaze)، سی ان اس نیوز (cns news) با منتشر کردن سخنان مقام معظم رهبری، شروع هر جنگی با ایران توسط آمریکا را رسوایی و سرشکستگی برای ایالات متحده عنوان کردند.

3591216_737 3591215_992 3591214_862 3591213_529
منبع:باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.