سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:24 - شنبه 28 شهریور 1394

در مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال آینده سازان هرند مطرح شد؛

پتانسیل ورزشی جوانان هرندی با حمایت مسئولان در استان مطرح شود

شهردار شهر هرند در مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال آینده سازان هرند گفت: پتانسیل جوانی و استعداد های ناب فوتبال در شهر هرند با حمایت مسئولان به زودی در استان نمایان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق ، مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین های مدرسه فوتبال آینده سازان شهر هرند صبح امروز با حضور پر شور خانواده های ورزشی این شهر برگزار شد. در این مراسم که در سالن اجتماعات شهید مطهری شهر هرند برگزار گردید ابتدا مسئول اداره ورزش و جوانان بخش جلگه ضمن تشکر از زحمت کشان گمنام ورزش شهر گزارشی از چگونگی بر پایی این مدرسه و عنوان های کسب شده توسط بازیکنان این مدرسه فوتبال را ارایه کرد.

حسینی ادامه داد: مدرسه فوتبال آینده سازان از مدارسی بود که با تجهیزات کامل توانسته در سطح شهرستان اصفهان خوش بدرخشد.

وی به کسب عنوان های قهرمانی توسط بازیکنان این مدرسه اشاره و گفت: رقابت در سطح شهرستان مابین مدارس فوتبال در فستیوال این مدارس در ورشگاه تختی اصفهان برگزار شد که این بار هم مدرسه فوتبال هرند توانست بعد از خوراسگان و رهنان با آن همه امکانات عنوان سومی را از آن خود کند.

DSC_0134

رئیس ورزشکار شورای اسلامی شهر هرند که خود از فوتبالیست های قدیمی این شهر می باشد به نکاتی پیرامون ورزش قهرمانی اشاره کرد.

محمد جعفری افزود: با برنامه ریزی در شورای اسلامی و با همکاری شهردار به زودی با ایجاد فضا های مناسب شاهد رشد ورزش قهرمانی در شهر هرند خواهیم بود.

و ی از حمایت های شورای اسلامی برای ورزش افزود: ورزش در شهر هرند باید با برنامه ریزی دقیق تر نسبت به سال های گذشته برگزار شد.

شهردار هرند ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه  اظهار کرد: ورزش همگانی باید در اولویت کاری برای مسئولان شهری قرار داده شود.

DSC_0152

وی با توجه به وجود نخبگان ورزشی در شهر هرند افزود: امروز شاهد این موضوع بودیم که خانواده های هرند به ورزش بهای بی نهایت می دهند که اینگونه با حضور پر شور خود در این مکان از نوجوانان خود حمایت کردند، بر این اساس باید با حمایت ورزش را در شهر گسترش دهیم.

حمید شهبازی اذعان کرد: با تعاملی که با اداره ورزش و جوانان بخش جلگه ایجاد خواهیم کرد، بتوانیم ورزش را در شهر هرند همگانی کنیم.

در ادامه این مراسم از برترینهای مدرسه فوتبال شهر هرند تجلیل شد.

لازم به ذکر است مدرسه فوتبال آینده سازان شهر هرند در تابستان 1394 با برگزاری دوره های متنوع در رشته فوتسال و فوتبال یکی از پرکار ترین این مدارس در سطح شهرستان اصفهان بود که با برگزاری جلسه روز گذشته ترم تابستان این دوره نیز به پایان رسید و به زودی شاهد برگزاری ترم پایئزه این مدرسه فوتبال در شهر هرند خواهیم بود.

DSC_0232 DSC_0142جوانان هرندی ، جوانان هرندی ، جوانان هرندی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.