سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 22:53 - چهارشنبه 25 شهریور 1394

به دنبال کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه در محمدآباد؛

خیر جرقویه ای هم آغوش مهر به جمع دانش آموزان کویر آمد

کلنگ مدرسه 6 کلاسه حضرت محمد(ص) شهر محمدآباد در زمینی به مساحت 500 متر مربع به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز با حضور مسئولان بخش جرقویه سفلی و همزمان با ایام خجسته ماه ذیحجه انجام شد.

اخوان میرحاج محمدآبادی از خیرینی بودند که در آستانه ماه مهر، دستان گرم خود را در دستان دانش آموزان کویر گذاشتند تا سرپناهی برای خانه دوم دانش آموزان به پا کنند.

متاسفانه شرق اصفهان با توجه به محرومیت های برخی مناطق در خود و نبود مدارس ایده آل از دید خیرین گاها جا می افتد و مسئولان و رسانه ها باید در راستای جذب خیرین به این مناطق قدم استوار بردارند تا بتوان گرهی از عدم ساخت مدارس جدید و نگرانی والدین از فرسوده شدن مدارس کهنه باز کرد.

حسن جعفری هرندی بخشدار جرقویه سفلی در این مراسم ضمن قدر دانی از خیرین که علاوه بر اهدای زمین هزینه احداث این مدرسه را نیز تقبل کرده اند، اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله طبق برنامه پیش بینی شده این مدرسه ظرف یک سال احداث و تحویل آموزش و پرورش جرقویه سفلی گردد تا زمینه بهره مندی دانش آموزان از این فضای آموزشی فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به کمبود فضای آموزشی در منطقه و تحصیل دانش آموزان در مدارسی که در فهرست تخریبی های آموزش و پرورش قرار دارد، افزود: امیدواریم با این اقدام شایسته خیرین بومی، فرهنگ مدرسه سازی توسط خیرین در این منطقه ایجاد و با احداث مدارس جدید و نوساز ضمن رفع مشکل کمبود کلاس و فضای آموزشی شاهد تحصیل دانش آموزان در مدارس تخریبی نباشیم.

IMG_5642 IMG_5644 IMG_5648

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.