سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:51 - چهارشنبه 25 شهریور 1394

در پی درگذشت امام جمعه اسبق شهر ورزنه؛

پیام تسلیت دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام رئیسی

سردار سرلشگر پاسدار دکتر سید رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پيامي درگذشت حجت الاسلام شیخ محمد رئیسی امام جمعه اسبق شهر ورزنه را تسليت گفت.

به گزارش اصفهان شرق، متن کامل پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

سردار سرتیپ پاسدار نصرا… فتحیان
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
خبر ارتحال مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد رئیسی امام جمعه سابق شهر ورزنه واصل و موجب تاثر گردید.
فقدان آن عالم وارسته مجاهد فی سبیل الله که پدری مهربان با تقوا بود و سالیانی را در سیلک روحانیت منشاء خدمات خالصانه و عمری را به زهد و پارسایی و عشق و ارادت به خاندان اهل بیت (علیه السلام) خصوصاً حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) سپری و عاقبت در ایام ذیحجه جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت.
ضایعه جبران ناپذیری است که با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد تلاش بی وقفه در سنگر امامت شهر ورزنه و ترویج فرهنگ قرآنی در آن شهرستان گویای خستگی ناپذیری آن عالم عامل عارف بود.
اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و صالحین و صدیقین و برای شما و خانواده محترمتان و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توام با سلامت و سعادت مسئلت می نماییم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
سردار سرلشگر پاسدار دکتر سید رحیم صفوی

**************************

گفتنی است، فرماندار اصفهان، بخشدار بن رود، شهردار ورزنه، امام جمعه شهر ورزنه، شورای شهر ورزنه در پیام های جداگانه ای فقدان این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت پیام تسلیت پیام تسلیت

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.