سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:48 - پنجشنبه 21 آذر 1392

مراسم افتتاحيه پايگاه بسيج طلاب حوزه علميه فاطمه الزهرا شهر ورزنه

دفاع 8 ساله ما بر اساس اسلام ناب محمدی به پیروزی رسید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج): دفاع مقدس را در طول 8 سال آغاز کردیم که بر اساس اسلام ناب محمدی و اسلام حقیقی بنا شده بود.

Vater Markhh
به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مراسم افتتاحيه پايگاه بسيج طلاب خواهران حوزه علميه فاطمه الزهرا شهر ورزنه با حضور حجةالاسلام والمسلمین  غفاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان استان اصفهان و جمعی از مسئولین استان و شهر ورزنه برگزار شد.

حجت الاسلام غفاری، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه صاحب الزمان(عج) در آیین افتتاح پایگاه بسیج طلاب خواهران شهر ورزنه گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جانبازی ایثارگران و رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس به عنوان کشوری مقتدر و تأثیرگذار در جهان مطرح است.

وی بيان كرد: ما براساس اسلام ناب محمدی و اسلام حقیقی و نبوی که در زمان حمله باید از خود دفاع کنیم، دفاع مقدسی را آغاز کردیم که این دفاع 8 سال به طول انجامید تا منتهی به پیروزی رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر شد.

براتي فرمانده ناحيه بسیج شرق اصفهان در ادامه اظهار داشت: بسیج به عنوان مغز متفکر و اتاق راهبردی مجموعه ها باید در تمامی سطوح اداری فعال باشد و در شرایط سخت با شور و شوق و الهام گرفتن از فرامین ولایت فقیه به حل مشکلات کمک کند.

درپایان حکم فرماندهی پایگاه سادات حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهراءشهر ورزنه قرائت شد و زهرا امیدیان به عنوان فرماندهی پایگاه معرفی شد.

لازم به ذکر است در این جلسه حجت الاسلام عريبان مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانيون، حجت الاسلام بهرامی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه شرق اصفهان، صادقي بخشدار بن رود وجمعی ازمسئولین بخش بن رود حضور داشتند.

Vater MarkhfdVater MarkhgfhfVater MarkjghjVater MarkkhjVater MarkkjkVater Markutyu

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.