سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 14:07 - چهارشنبه 25 شهریور 1394

مدیر کل اداره مخابرات مراکز تابعه استان خبر داد:

اجرای پروژه فیبر نوری حسن آباد به ورزنه تحولی مطلوب در ارتقاء سرعت اینترنت منطقه

انصاری گفت: در آینده نزدیک با بهره برداری از فیبر نوری شاهد افزایش سرعت اینترنت مناطق شرق اصفهان خواهیم بود.

به گزارش اصفهان شرق، با حضور مدیر کل اداره مخابرات مراکز تابعه استان، مسئول بخش جرقویه علیا، مراسم کلنگ زنی و شروع پروژه مخابراتی در شهرک فجر حسن آباد انجام شد.
در حاشیه این مراسم مدیر کل ادراه مخابرات مراکز تابعه استان در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به اجرای دو پروژه مهم مخابراتی در جرقویه علیا گفت: در راستای توسعه خدمت رسانی به مردم در شهر حسن آباد در حال حاضر دو پروژه مهم شامل فیبر نوری حسن آباد به ورزنه و همچنین کلنگ زنی پروژه مخابراتی شهرک فجر در حال انجام است.

انصاری با اعلام اعتبار 10 میلیارد ریالی پروژه فیبر نوری اظهار کرد: پروژه فیبر نوری با اعتباری معادل 10 میلیارد ریال با مسافت 40 کیلومتر در حال انجام است تا بتوان خدمات ارزنده تری را به مردم هدیه کرد.

وی افزود: کابل گذاری 5 کیلومتری شهرک فجر با هزینه بالغ بر 4میلیارد ریال انجام می شود که هزینه حفاری آن را شهرداری حسن آباد و تجهیز و راه اندازی و همچنین تکمیل توسط اداره مخابرات پرداخت می شود.

DSC03994

انصاری در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر سرعت کم اینترنت در جرقویه علیا و جواب ندادن بسته های اینترنتی ایرانسل و همراه اول در این منطقه متذکر شد: با اجرای خط فیبر نوری حسن آباد به ورزنه این مشکل حل خواهد شد و در مورد بسته های اینترنتی پیگیری های مربوطه را انجام خواهیم داد.

همچنین وی در مورد کم بودن خط ADSL و زیاد بودن متقاضی در این خصوص گفت: در آینده نزدیک این مسئله را بررسی و تعداد خطوط ADSL را افزایش خواهیم داد.

مدیر کل مخابرات مراکز تابعه استان با اشاره به اینکه در خصوص بررسی مشکلات و اقدامات اجرایی در خصوص رفع آن باید فعالانه وارد شد، تصریح کرد: در مورد شهرک مالواجرد بعلت ساخت های جدید و نداشتن تلفن ثابت مقرر گردید که بخشدار و شورای مالواجرد مکاتبات مربوطه را انجام  تا در اسرع وقت این شهرک نیز کابل گذاری انجام شود.

وی با اشاره به زمان بهره برداری دو پروژه مذکور طی گفتگو، خاطرنشان کرد: با توکل بر خدا آغاز به کار این دو پروژه در شهریورماه شروع و امید واریم که در روز 22 بهمن سال جاری بتوان زمینه بهره برداری از آن را ایجاد کرد.

انصاری در پایان از نماینده عالی دولت خواست بر کار مراکز مخابرات بخش نظارت بیشتری داشته باشند چرا که قبلا کارمندان و کارگزاران با پست بانک فعالیت می کردند ولی امروز همه به استخدام مخابرات رسیده و باید در بخش مخابرات خدمت رسانی کنند.

DSC03999

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.