سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:22 - پنجشنبه 21 آذر 1392

نشست برسي مشكلات كشاورزان خسارت ديده شرق اصفهان

کمک معیشتی به کشاورزان پرداخت می شود

مشاور اجتماعي استاندار بيان كرد:150 میلیارد ریال به عنوان کمک معیشت از سوی دولت به کشاورزان شهرستان اصفهان پرداخت می شود.

fgfdgdgd

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه ورزنه گفت:سهم شهرستان اصفهان از کل بودجه در نظر گرفته شده برای این استان 210 میلیارد ریال می باشد که 150 میلیارد ریال آن جاری و 60میلیارد ریال دیگر آن عمرانی است.

حجت السلام صادق زاده مشاور اجتماعي استاندار بيان كرد:150میلیارد ریال به عنوان کمک معیشت از سوی دولت به کشاورزان شهرستان اصفهان پرداخت می شود.

وی افزود: مبلغ بودجه جاری در قالب کمک معیشتی و بر اساس شاخص های تعیین شده از سوی جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان به کشاورزان پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: بودجه عمرانی هم برای طرح های مربوط به مباحث کشاورزی در شرق اصفهان و همچنین استفاده کشاورزان از پساب فاضلاب هزینه خواهد شد.

امام جمعه شهر ورزنه گفت: طرح احیای تالاب بین المللی گاوخونی هم با استفاده از پساب فاضلاب شهر ورزنه در دست بررسی کمیته آب و کشاورزی شهرستان اصفهان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در کمیته آب و کشاورزی این شهرستان، شرکت آب منطقه ای استان اصفهان موظف شد تا پساب شهر ورزنه و ترکیبات آن را مورد آزمایش قرار دهد.

وی افزود: شهر ورزنه در هرثانیه حدود 30 لیتر پساب تولید می کند که باساماندهی آن می توان تالاب بین المللی گاوخونی را احیا کرد.

حجت الاسلام صادق زاده اظهارکرد: طرح بازنشسته کردن کارگران بخش کشاورزی که بیش از 60 سال سن دارند هم در دستور کار کمیته آب و کشاورزی این شهرستان قرار گرفته است.

Vater Markjgh

كفيل فرماندار اصفهان در نشست بررسي مشكلات كشاورزان خسارت ديده ناشي از خشكسالي شرق اصفهان گفت:به زودي اعتبارات خشكسالي به ترتيب اولويت به كشاورزان اختصاص مي يابد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.