سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 15:55 - پنجشنبه 21 آذر 1392

آبمیوه 700هزارتومانی قهرمان کشتی المپیک

قهرمان کشتی فرنگی در المپیک لندن گفت: حقوق 700 هزار تومانی وزارت وزرش کفاف آبمیوه من ورزشکار را هم نمی دهد! فقط وزارت نفت خوب است!

image29288

به گزارش واحد رصد اصفهان شرق: امید نوروزی قهرمان کشتی المپیک با انتقاد از مسئولان سابق وزارت ورزش گفت: عباسی وزیر سابق ورزش همیشه در دقیقه 90 می آمد وبه ورزشکاران قول هایی می داد و از آنها می خواست که درخشش داشته باشند و بعد هم می رفت.

وی ادامه داد: سایر مسئولان ورزشی هم همین کار را می کردند و می آمدند و عکس یادگاری می گرفتند و می رفتند وبدون اینکه هیچ کدام از قول هایشان عملی شود. به دلیل همین وضعیت بود که بسیاری از وزرشکاران ملی ما ورزش را رها کردند و رفتند. هیچ کدام از قول هایی که به خود من داده شد عملی نشد.

قهرمان 66 کیلو کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن در مورد مشکلات مالی واینکه دوست دارد به استخدام وزارت ورزش دربیاید یا نه گفت: نه وزارت ورزش ماهی 700 هزار تومان حقوق می خواهد بدهد که پول آبمیوه ما در یک ماه هم برای تمرینات کشتی نمی شود! فقط وزارت نفت خوب است!

وی در مورد اینکه خودرو وارد کرده است یا نه گفت: نه با محدویتهایی که گذاشته شد دیگر صرف نمی کرد که خودرو وارد کنیم. زیرا گمرکی واردات ماشین 75 درصد برای ما بود در حالیکه برای بچه تهران های ورزشکار گمرکی وارادات خودرو صفر بود! به هر حال به هر ورزشکار ایرانی که باعث افتخار ایران می شود باید قدردانش بود.

منبع: دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.