سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 12:23 - دوشنبه 23 شهریور 1394

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان:

پتانسیل بخش مرکزی آینده ای روشن برای اعتلاء فوتبال شهرستان اصفهان را رقم خواهد زد

رضا دهقان گفت: پتانسیل موجود در بخش مرکزی آینده ای روشن در جهت رشد و اعتلاء فوتبال در شهرستان اصفهان را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، در ادامه بازدید های این هیات از بخش ها و شهر های توابع شهرستان این بار نوبت به هیات فوتبال بخش مرکزی رسید تا این هیات میزبان مسئولان فوتبال شهرستان اصفهان باشد.

در این بازدید که همزمان با برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ فوتبال بخش شهدای بخش مرکزی صورت گرفت، ابتدا رضا دهقان رئیس هیات فوتبال از نزدیک شاهد نحوه برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بود.

در ادامه جلسه گرد همایی مسئولان واحد های مختلف هیات فوتبال بخش مرکزی با حضور این عزیزان برگزار گردید، در این جلسه ابتدا مرتضی حسن زاده گزارشی از فعالیت موجود در بخش و چیدمان مسئولان واحد های هیات فوتبال را ارائه کرد.

DSC_0083

در ادامه جعفری دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان ضمن تشکر از زحمت کشان ورزش بخش مرکزی برای کلیه مسئولان واحد ها شرح وظایف را اریه نمود و گفت: امیدواریم با هماهنگی با واحد های مربوطه خود در هیات فوتبال شهرستان بتوانید گام مهمی را در رشد فوتبال بخش مرکزی برداریم.

در ادامه رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان ضمن تشکر از زحمت کشان فوتبال بخش مرکزی افزود: خوشحالم که در دوران تصدی خود در هیات فوتبال شهرستان توانستیم هیات فوتبال بخش مرکزی را راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: در بخش مرکزی با توجه به گستردگی و وجود نزدیک به صد روستا و جمعیت جوان پتانسیل فوق العاده ای برای پیشرفت در همه زمینه های فوتبال را شاهد هستیم.

DSC_0109

دهقان با توجه به برگزاری دوره های مربی گری تصریح کرد: این بخش می بایست به صورت خود کفا با برگزاری کلاس های مربیگری و داوری و همچنین ایجاد مدارس فوتبال و پایگاه های استعداد یابی در این موارد استقلال کامل پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تقسیم این بخش به مناطق مختلف آن هم به دلیل بزرگی بخش در پایان امسال شاهد حضور هیات فوتبال بخش مرکزی در رده های اول رنکینگ هیات های برتر باشیم.

در پایان این جلسه مسئولان و داوران هیات فوتبال بخش مرکزی نظرات خود را پیرامون این هیات و فوتبال در بخش مرکزی اعلام کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.