اصفهان شرق

1100 کیلوگرم تریاک در شرق استان اصفهان کشف شد

کدخبر: 74630
1394/06/22 در ساعت 16:06

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخانی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: ماموران انتظامی شامگاه شنبه در منطقه کویری ورودی شهرستان نایین در شرق استان اصفهان، با اجرای یک عملیات پیچیده و غافلگیر کننده، یک خودرو سنگین با محموله مواد مخدر را توقیف کردند.
وی افزود: در این عملیات 1100 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و دو نفر نیز در این رابطه تاکنون دستگیر شده اند.
وی در مورد پرونده اسید پاشی اصفهان نیز گفت: پیگیری این موضوع همچنان در دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان قرار دارد.
فرمانده انتظامی اصفهان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره پنج شهید درگیری مسلحانه نیروی انتظامی با سارقان مسلح در دی ماه سال گذشته در گلپایگان گفت: در این حادثه سه نفر از ماموران انتظامی و دو نفر از شهروندان گلپایگان به شهادت رسیدند و با پیگیری سریع و قاطع پلیس و حمایت های مردم، در یک عملیات حساس و با کمترین آسیب، عاملان جنایت به سزای خود رسیدند.
سردار آقاخانی با اشاره به پیشینه مذهبی و تاریخی گلپایگان و قرار گرفتن این شهرستان در مرز استان های مرکزی و لرستان گفت: تقویت ساختار فرماندهی انتظامی این شهرستان به عنوان نقطه هدف، در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد و در حال پیگیری است.