سرویس: اجتماعی » حوادث 16:06 - یکشنبه 22 شهریور 1394

1100 کیلوگرم تریاک در شرق استان اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 1100 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شرق این استان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخانی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: ماموران انتظامی شامگاه شنبه در منطقه کویری ورودی شهرستان نایین در شرق استان اصفهان، با اجرای یک عملیات پیچیده و غافلگیر کننده، یک خودرو سنگین با محموله مواد مخدر را توقیف کردند.
وی افزود: در این عملیات 1100 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و دو نفر نیز در این رابطه تاکنون دستگیر شده اند.
وی در مورد پرونده اسید پاشی اصفهان نیز گفت: پیگیری این موضوع همچنان در دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان قرار دارد.
فرمانده انتظامی اصفهان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره پنج شهید درگیری مسلحانه نیروی انتظامی با سارقان مسلح در دی ماه سال گذشته در گلپایگان گفت: در این حادثه سه نفر از ماموران انتظامی و دو نفر از شهروندان گلپایگان به شهادت رسیدند و با پیگیری سریع و قاطع پلیس و حمایت های مردم، در یک عملیات حساس و با کمترین آسیب، عاملان جنایت به سزای خود رسیدند.
سردار آقاخانی با اشاره به پیشینه مذهبی و تاریخی گلپایگان و قرار گرفتن این شهرستان در مرز استان های مرکزی و لرستان گفت: تقویت ساختار فرماندهی انتظامی این شهرستان به عنوان نقطه هدف، در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد و در حال پیگیری است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.