سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 06:00 - یکشنبه 22 شهریور 1394

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان

اجرای «عدالت آب» از نابودی تالاب گاوخونی جلوگیری می‌کند‌

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: ‌باید «عدالت آب» به اصفهان بازگردد و از نابود‌شدن تالاب گاوخونی جلوگیری شود، صنعت کشاورزی در اصفهان سال‌های گذشته از رونق خوبی برخوردار بوده و اعتباری داشته است.

به گزارش اصفهان شرق؛حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی با اشاره به بررسی وضعیت تالاب گاوخونی در مجلس اظهار داشت: درباره وضعیت تالاب گاوخونی در صحن علنی مجلس تذکر داده‌ایم؛ من نیز به وزیر رئیس جمهور اعلام کرده‌ام که گرد و غبار ناشی از پساب‌های تالاب گاوخونی تنها استان اصفهان را تهدید نمی‌کند بلکه این گرد و غبار به استان‌های دیگر و حتی تهران منتقل می‌شود.

وی افزود: برای احیای تالاب گاوخونی همانطور که دریاچه ارومیه را احیا کرده‌اند برای تالاب گاوخونی نیز چنین برنامه‌هایی داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بیان کرد: با وجود اینکه خشکسالی تمامی ندارد و پیش‌بینی کارشناسان بر این است که خشکسالی همچنان ادامه دارد، باید در این مورد تصمیم جدی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: باید عدالت آب به اصفهان بازگردد و از نابود شدن تالاب گاوخونی جلوگیری شود، صنعت کشاورزی در اصفهان سال‌های گذشته از رونق خوبی برخوردار بوده و اعتباری داشته است.

منبعع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.