سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:36 - پنجشنبه 21 آذر 1392

همسر غیرتی اوباما+عکس

انتشار تصاویر خوش و بش‌های غیرمتعارف «باراک اوباما» با نخست وزیر دانمارک در حضور بانوی اول کاخ سفید، سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش واحد رصد اصفهان شرق، روز گذشته و در حاشیه برگزاری مراسم یادبود «نلسون ماندلا» رهبر فقید آفریقای جنوبی در ورزشگاه فوتبال «ژوهانسبرگ»، قرار گرفتن صندلی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا در کنار «هله تورنینگ اشمیت» نخست وزیر دانمارک و خوش و بش و انداختن عکس یادگاری این دو نفر، سوژه رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی شده است.

این موضوع در حالی مورد توجه قرار گرفته است، که نه تنها «میشل اوباما» همسر رئیس جمهوری آمریکا در هیچ کدام از صحنه های خوش و بش دو نفر اوباما و اشمیت مشارکت ندارد بلکه با چهره‌ای عبوس و با نگاهی غضب‌آلود به آن دو خیره شده بود.

سایت شبکه خبری العربیه در این باره نوشت: دود غیرت به وضوح در تصاویری که از همسر اوباما در حاشیه یادبود ماندلا انداخته شده است، دیده می شود، که وی شاهد خوش بوش «غیرطبیعی» اوباما با نخست وزیر زن دانمارک است که 5 سال از رئیس جمهوری آمریکا نیز از نظر سن کوچکتر است.

به نوشته العربیه، بسیاری از روزنامه های جهان روز چهارشنبه در حالی منتشر شدند که تصاویر خبرگزاری ها که در آن رهبر بزرگترین کشور جهان در حال شوخی و خنده با نخست وزیر دانمارک نشان داده شده است و همسرش نیز با عصبانیت و در حالی که رفتارهای همسرش را باور نمی‌کند، دیده می‌شود.

نخست وزیر دانمارک نیز در این تصاویر در حال شوخی و خنده با رئیس جمهوری آمریکا دیده می شود که در مقابل چشمان همسر اوباما و بیش از 85 نفر از سران کشورهای جهان و همچنین 3 نفر از مشاوران رئیس جمهور آمریکا که پشت سر وی نشسته بودند، با اوباما شوخی می‌کرد.

ده هزار نفر در شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه های خبری جهان از اوباما به دلیل رفتار غیرمتعارف نه تنها با نخست وزیر دانمارک بلکه لبخندهای متداومش با دیگر شرکت کنندگان در این مراسم یادبود انتقاد کردند.

خبرگزاری فرانسه نیز در این باره نوشت: روز سه‌شنبه روبرتو اشمیت، عکاس خبرگزاری فرانسه با دوربینش لحظه‌ای را ثبت کرد که در آن هله تورنینگ اشمیت، نخست‌وزیر دانمارک تلفن همراه دوربین‌دار خود را برای گرفتن یک عکس از خود در دست دارد و باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا نیز با یک دستش در گرفتن این دوربین به وی کمک می‌کند و در کنار آن‌ها دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس نیز در این عکس حضور دارد.

آن‌ها این عکس را در حالی که در کنار یکدیگر در جایگاه‌های استادیومی در آفریقای جنوبی برای شرکت در مراسم یادبود نلسون ماندلا نشسته‌ بودند، گرفتند.

در این عکس عکاس خبرگزاری فرانسه، میشل اوباما، همسر اوباما نیز در کنار باراک اوباما دیده می‌شود اما وی در عکس این سه نفره حضور ندارد و بی‌تفاوت جایگاه سخنرانی رهبران جهان در استادیوم را تماشا می‌کند در دیگر تصاویر نیز که اوباما در حال خوش و بش با نخست وزیر دانمارک است، واکنش های متفاوت میشل اوباما ثبت شده است.

319400_359 319401_386 319405_612 319406_954 319407_192

منبع: نامه نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.