سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 22:47 - شنبه 21 شهریور 1394

در جلسه شورای اداری جرقویه علیا؛

زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند 94 را فراهم کنیم

بخشدار جرقویه علیا گفت: مسئولان باید در برابر ارباب رجوع پاسخ گو بوده و تعامل کافی برای حل مشکلات منطقه را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: جلسه شورای اداری بخش جرقویه علیا با حضور مدیران ادارات منطقه عصر امروز در سالن اجتماعات بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.

در این جلسه بخشدار جرقویه علیا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین ادارات منطقه در خصوص جایگاه بخشداری به عنوان یک دستگاه حاکمیتی و هماهنگ کننده تاکید کرد: همه ما باید در انجام امور مربوطه واقف به قوانین و مقررات باشیم تا در سال همدلی و همزبانی با تعامل و همکاری مشکلات را مرتفع کنیم.

بهزادفر با ذکر برخی توصیه ها به مسئولان ادارات اظهار کرد: پاسخ گو بودن مسئول و تکریم ارباب رجوع، همکاری و تعامل با بخشداری و سایر ادارات، اعلام ماموریت و مرخصی مسئولین ادارات به بخشداری و تقسیم امکانات به طور عادلانه و متناسب در بخش از جمله مواردی است که همه نسبت به آن باید اشرافیت کامل را داشته باشند.

وی قرارندادن امکانات و تجهیزات در اختیار شخص یا اشخاص جهت تبلیغات انتخاباتی و رعایت بی طرفی در آن ایام را از دیگر موارد مهمی عنوان که باید نسبت به انجام ان تلاش کرد.

درادامه بخشدار اظهار امید واری کرد در سال همدلی و همزبانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد با برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت و همکاری و تعامل هر چه بیشترمدیران بتوان مشکلات منطقه را رفع کرد.

لازم به ذکر است، گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام از جمله موارد مهمی بود که در این جلسه به ان اشاره شد.

انتخابات اسفند 94 ، انتخابات اسفند 94 ، انتخابات اسفند 94

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.