سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 12:23 - شنبه 21 شهریور 1394

بخشدار بخش جلگه:

بیش از 3 میلیارد تومان از درآمد کشت غله، عاید بخش جلگه شد

رحمت الله ترابی گفت: 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد درآمد بخش جلگه از کشت امسال بود.

بخشدار بخش جلگه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با ذکر گزارشی مختصر از کشت امسال گفت: از 6100 هکتار زمین زیر کشت گندم، میزان 20 هزار تن گندم تحویل دولت داده شد.

رحمت الله ترابی ادامه داد: با ادامه کشت در بخش جلگه میزان 1200هکتار زمین به زیر کشت جو رفت که در این خصوص بالای 19 هزار تن جو برداشت شد.

وی با اشاره به اینکه 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد درآمد بخش از کشت امسال بود، اظهار کرد: از فروش گندم و جو در بخش جلگه به لطف خدا و برنامه ریزی مسئولان، پس از طی چندین سال خشکسالی، درامد 3 میلیارد و 200 میلیون تومان عاید بخش شد.

بخشدار تاکید کرد: از برکات رهاسازی آب در شرق اصفهان، ایجاد آرامش روحی و روانی، حرکت چرخه اقتصاد و فعال شدن مشاغل وابسته به کشاورزی بود و در این خصوص تلاش همه جانبه مسئولان را می طلبد.

وی همچنین با توجه به دریافت وجه گندم کشاورزان از دولت، افزود: طبق قولی که وزیر داده بود، مقرر شد تا اخر هفته اخیر وجه مربوطه به کشاورزان پرداخت شود و در این خصوص جدای از تاخیر در پرداخت وجوه غله به کشاورزان، امروز شاهد پرداخت حداکثری این میزان بوده ایم.

لازم به ذکر است وجوه گندم به کشاورزان امسال با تاخیر چندماهه توسط دولت انجام شد که پیگیری کشاورزان از رسانه را در این خصوص به دنبال داشت.
گفتنی است شغل اصلی مردم شهر اژیه و روستاهای بخش جلگه کشاورزی است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.