سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 10:18 - پنجشنبه 21 آذر 1392

اصفهان را در همه ابعاد به طراز اول در کشور برسانیم

استاندار اصفهان گفت: می خواهیم در آینده نزدیک اصفهان را در همه ابعاد به طراز اول در کشور برسانیم و سهم اداره کل استاندارد در این خصوص سهم بالا و نقش تاثیر گذاری است

n00127933-b

به گزارش واحد رصد اصفهان شرق: رسول زرگرپور در دیدار با مدیرکل و معاونان استاندارد استان اصفهان، استاندارد سازی باقیات الصالحات برای کسانی که در این زمینه فعالیت دارند، دانست و افزود: استانداردسازی محقق کننده ایده های دولت برای صادرات، تولید، مدیریت بحران و … است.

وی اصفهان را قطب صنعتی کشور دانست و اظهار داشت: اصلاً استاندارد در این استان است که معنا می یابد و به همین تناسب اداره کل استاندارد استان نیز باید الگوی سایر استانها باشد .
استاندار اصفهان تاکید کرد: می خواهیم در آینده نزدیک اصفهان را در همه ابعاد به طراز اول در کشور برسانیم و سهم اداره کل استاندارد در این خصوص سهم بالا و نقش تاثیر گذاری است و بالا بودن جایگاه استاندارد استان در بین سایر استان‌ها نیز برای ما اهمیت دارد .

وی با اشاره به انتخاب ۷ واحد و آزمایشگاه نمونه کشوری از این استان در سال جاری، بیان داشت: این نشان می دهد که ظرفیت های بسیار بالایی در استان وجود دارد و که در حقیقت شان استان اصفهان غیر از این نیست.

زرگرپور فعالیت در حوزه استاندارد و استانداردسازی را باقیات الصالحات بر شمرد و گفت: تمام وجوه خلقت خداوند نیز بر اساس استانداردهای عظیم و شگفت آور آفرینش الهی بوده و درقران کریم هم بارها به رعایت قسط و عدل و میزان تاکید فرموده است.

در این دیدار مدیر کل استاندارد استان با ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت و عملکرد این اداره،‌ به بیان معضلات و موانع موجود در راستای انجام وظایف و استانداردسازی محصولات و خدمات پرداخت که با دستور استاندار اصفهان مقرر شد در آینده نزدیک این مسائل در شورای فنی استان و شورای استاندارد استان به ریاست دکتر زرگرپور مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.