سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 17:20 - جمعه 20 شهریور 1394

امام جمعه موقت شهر اژیه:

روحیه بسیجی در مواقع خطر به فریاد کشور رسیده است

حجت الاسلام قاسمی گفت: مسئولان باید جوانان انقلابی را گرامی بدارند زیرا این روحیه ی بسیجی است که در مواقع خطر بداد کشور رسیده است.

به گزارش اصفهان شرق از اژیه، امام جمعه موقت شهر اژیه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوای الهی با اشاره به آیه ۱۹ سوره روم گفت: آرامش، مودت و رحمت سه شاخصه یک زندگی موفق است که باید مد نظر همگان قرار گیرد.

حجت الاسلام قاسمی با توجه به شروط زندگی موفق اظهار کرد: درست ایفا کردن نقش زن و مرد در خانواده شرط داشتن شاخصه آرامش در زندگی خانوادگی است.

وی با توجه به نکات ضروری در زیبایی ازدواج افزود: کفویت زوجین در شخصیت و اعتقاد و ابعاد دیگر ، رضایت دختر به ازدواج، خواستگاری بدون تشریفات از جمله نکات برجسته در امر تشکیل زندگی است که متاسفانه کمتر مورد پسند خانواده ها قرار میگیرد.

قاسمی با بیان اینکه امروز بیشتر مشکلات و معضلات خانواده ها دور شدن از سبک زندگی دینی است گفت: امروز برای یک زندگی سالم و موفق باید به حضرت علی (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها ) اقتدا کرد و سعی کنیم تا ساده زیستی و قناعت در تمام شئون زندگی راه پیدا کند.

وی با تاکید بر جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی به زندگی خاطرنشان کرد: قید و بندهای اجتماعی که منشا فرهنگ غربی و ساخته ی ذهن کوتاه و اشرافی است مانند  زنجیر به پای جوانان بسته شده و حیات اجتماعی و مشکل اخلاقی را به وجود می آورد.

امام جمعه موقت در خطبه ی دوم با اشاره به جایگاه والای ولایت فقیه عنوان کرد: امروز رهبر گرانقدر و مقتدر انقلاب چون یک دیده بان تیزبین راههای نفوذ دشمن را شناسایی و به ما گوشزد می کند و یقینا اگر امروز کسی نسبت به ولایت فقیه بی مهری، کارشکنی و مخالفت بکند بداند از مکتب اهل بیت فاصله و نسبت به امت و انقلاب و شهدا جفا کرده است.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمع اقشار مردم  اذعان کرد: ایشان در این دیدار نسبت به تلاش آمریکا برای نفوذ به کشور هشدار و این دولت را شیطان بزرگ خطاب کردند زیرا دشمنی آمریکا با ایران پایان پذیر نیست.

قاسمی در ادامه مطالب مذکور گفت: رهبرمان تنها راه پایان یافتن توطئه های آمریکا را اقتدار ایران بیان و شرط دستیابی به اقتدار را اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و روز افزون، حفظ روحیه انقلابی بخصوص در جوانان برشمردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان درصددند نسل جوان را به سوی لاابالی گری ببرند، افزود: بعضی افراد و رسانه ها به جوانان حزب اللهی و بسیجی برچسب افراطی می زنند که در این باره رهبر انقلاب فرمودند: مسئولان باید جوانان انقلابی را گرامی بدارند زیرا این روحیه ی بسیجی است که در مواقع خطر بداد کشور رسیده است.

روحیه بسیجی ، روحیه بسیجی روحیه بسیجی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.