سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:11 - جمعه 20 شهریور 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

فضای انتخاباتی زودهنگام مسئولان را از خدمت رسانی باز می دارد

حجت الاسلام شامحمدی گفت: برخی از آقایان و مسئولان فضای کشور را در حدود ۲ سال قبل از انتخابات به سمت فضای انتخاباتی می برند و این کار باعث جلوگیری از خدمت رسانی به مردم می شود.

به گزارش اصفهان شرق، اصفهان امام جمعه شهر ورزنه در خطبه نماز جمعه با دعوت به تقوا و پرهیزکاری با اشاره به سیره اخلاقی نبی مکرم اسلام(ص) گفت: رازداری و حفظ اسرار مردم از خصوصیات پیامبر اسلام بود و سفارش موکد به این ویژگی داشته اند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی به روایتی از امام صادق(ع) اشاره و اظهار کرد: همه اسرار خود را به رفیقت نگو، چراکه گذر زمان برخی از دوستان را به دشمن مبدل کرده و فرد دچار مشکل جدی خواهد شد.

وی رازداری نسبت به همسر، دوست و همکار را سه شاخصه حفظ اسرار دیگران نامید و افزود: فاش کردن اسرار همسر در جامعه موجب بدبینی، مایه اختلاف و پاشیدن شیرازه زندگی خانوادگی می شود.

امام جمعه ورزنه ضمن تسلیت امام محمد تقی(ع) گفت: مطالعه و دقت در سبک زندگی آن امام همام از ضروریاتی است که باید هیئت های مذهبی، وعاظ و مردم به آن بپردازند.

وی با توجه به شهادت دومین شهید محراب تصریح کرد: به گفته آیت الله مدنی اگر بر تمام طاغوت پیروز و بر نفس خود غلبه نکنید، هیچ گاه طعم پیروزی را نخواهید چشید.

شامحمدی گفت: مسئولان باید تذکرات رهبر معظم انقلاب در خصوص دشمنان اسلام و انقلاب را جدی گرفته و سرلوحه برنامه های کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به ایجاد فضای انتخاباتی در جامعه، متذکر شد: برخی از آقایان و مسئولان فضای کشور را در حدود ۲ سال قبل از انتخابات به سمت فضای انتخاباتی می برند و این کار باعث جلوگیری از خدمت رسانی به مردم می شود.

امام جمعه ورزنه خاطرنشان کرد: مردم رفتار مسئولان را رصد کرده و هیچ گونه کم کاری را نمی پذیرند زیرا بصیر و آگاهی از ویژگی مردم کشور است.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) از جوانان درخواست الگوبرداری از سبک زندگی این بزرگواران و عملی کردن آن در بطن خانواده را داشت.

شامحمدی از مسئولان خواست تا توجه ویژه ای به محرومیت های منطقه شرق اصفهان داشته و اذعان کرد: مسئولان منطقه بن رود را با شهر اصفهان مقایسه نکنند چرا که برخی از مردم این دیار توان ثبت نام فرزندان خود در مدارس را هم ندارند.

وی تصریح کرد: مسئولان مدارس توجه داشته باشند که به خاطر عدم توان دانش آموز در پرداخت وجه ثبتنام، مانع تحصیلش نشوند زیرا این کار غیر قانونی است.

امام جمعه ورزنه در پایان از دولتمردان درخواست پرداخت وجه گندم خریداری شده از کشاورزان را خواستار شد.

خدمت رسانی به مردم ، خدمت رسانی به مردم ، خدمت رسانی به مردم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.