سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - جمعه 20 شهریور 1394

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس؛

دلایل هراس وهابیت از فیلم محمد رسول الله / مخالفت با این فیلم، مخالفت با اتحاد است

فیلم فاخر محمد رسول الله این روزها پرده سینما های ایران را به تسخیر خود در آورده است و هر روز بر تعداد تماشاگران آن افزوده می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ فیلم فاخر محمد رسول الله این روزها پرده سینما های ایران را به تسخیر خود در آورده است و هر روز بر تعداد تماشاگران آن افزوده می شود. شاید این فیلم پس از سال ها بتواند پیوندی شود میان نسل ها و خانواده ها تا در کنار هم این دست آورد هنری جمهوری اسلامی را ببینند. کم نیستند افرادی که درخصوص این فیلم اظهار نظر کرده اند اما اظهارات برخی شخصیت ها وهابی در این میان از همه قابل توجه تر است. وهابیت برخواسته از نیات انگلیس همچون گذشته بر طبل اختلاف میان مسلمین می کوبد و این فیلم را که پاسخی دندان شکن به توهین صهیونیست بین الملل است را سد راه خود برای اشاعه خشونت می بیند. برهمین اساس خبرنگار ما نظر سه تن از نمایندگان مجلس را درخصوص این شاهکار مجید مجیدی و اظهارات وهابیون را جویا شد:

محمد علی پور سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در این خصوص گفت: موضع گیری روحانیون مفتی وهابی در برابر این فیلم در حالی است که کودک کشی رژیم سعودی در یمن را نمی بینند.

وی ادامه داد: این نوع موضع گیری ها نشان میدهد که این فیلم به هدف خود که نشان دادن اسلام اصیل و مهربانی رسول اکرم(ص) می باشد، رسیده است.

نادرقاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن نیز اظهار کرد: هر زمان که مفتی های سلفی و وهابی نسبت به مسئله ای عکس العمل نشان داده اند نشان از آن است که آن کار در مسیر درست خود قرار گرفته است چرا که عقاید آنها بر خلاف اسلام است.

وی بیان کرد: فیلم محمد رسول الله شاهکار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است که حقایق مربوط به اسلام را به طور واضح و روشن نشان می دهد.

این نماینده مجلس اعلام کرد: ما خوشحال هستیم که پشتیبانان داعش نسبت به این فیلم موضع گیری می کنند چرا که از اکران آن هراس دارند.

علی نعمت چهاردولی عضو کمیسیون عمران نیز ابراز داشت: هدف اصلی تکفیری ها و وهابیون تفرقه افکنی فی مابین شیعه و سنی است و هر کاری را به نفع خود انجام میدهند تا اهداف خود را پیش ببرند.

وی گفت: آنان با فرهنگ اسلام ناب محمدی و ریشه های آن مشکل دارند، چرا که می خواهن فرهنگ غرب را وارد اسلام کنند و برای انجام ان از اسلام هراسی شروع کرده اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز فیلم محمد رسول الله توسط کارگردان پر قدر و توانمند ایرانی تهیه شده که توسط شیعه و سنی مورد تحسین قرار گرفته است و قطعا تعریف شیعه و سنی از این فیلم باعث واکنش مفتی ها و وهابیون می شود.

فیلم محمد رسول الله ، فیلم محمد رسول الله ،

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.