سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:48 - جمعه 20 شهریور 1394

در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بن رود مطرح شد؛

با اراده قوی و محتوای معنوی در راه شهید و شهادت قدم برداریم

بخشدار بن رود گفت: در همه زمان ها باید با همت همه مسئولان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گراميداشت دهه ولايت و امامت با حضور مسئولان ذیربط برگزار شد.

صادقي بخشدار بن رود گفت: تجليل و ياد آوري شهدا و ياد آوري مجاهدت و ايثارگري رزمندگان در پايداري هشت سال دفاع مقدس در همه زمان ها زنده و جاوید است و در این خصوص باید برنامه های پرمحتوا و کیفی را به اجرا درآوریم.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بخش در خصوص برنامه هاي هفته دفاع مقدس از جمله فضاسازي و تبليغات مربوطه درنماز جمعه، غبارروبي از گلزارشهدا، اجراي صبحگاه مشترك توسط نيروهاي نظامي منطقه، برگزاري همايش پياده روي، نواختن زنگ ايثار در مدارس و دیگر برنامه های مختص این ایام مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام کریمی در خصوص دهه ولايت و امامت و همزماني با برگزاري هفته دفاع مقدس و اجراي برنامه هاي مربوطه با همكاري همه مسئولان در بُعد معنوی و فرهنگی مطالبی را افزود.

امام جمعه شهر ورزنه با بيان اينكه دفاع مقدس در امتداد ولايت و امامت قرار دارد به لزوم همكاري مسؤلان در هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه هاي دستگاه هاي مختلف اشاره و خواستار اجراي برنامه هاي متنوع در بخش بن رود و شهر ورزنه شد.

گفتنی است برگزاری یادواره شهدای روستای ابوالخیر، یادواره شهدای محله هفت شهید و رژه موتور سواران از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس بخش بن رود است.

لازم به ذکر است تجلیل از خدام و اصحاب تحت عنوان ولایت علوی اکمال دین نبوی توسط اداره اوقاف بخش بن رود از برنامه های مهم دهه ولایت مطرح شد.

راه شهید و شهادت ، راه شهید و شهادت ، راه شهید و شهادت ، راه شهید و شهادت

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.